11 Reacties

10 dagen geleden

https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapskussen-suite-sheets-ondersteunend-lichaamskussen-40-x-140cm-wit-body-pillow/9300000102503953?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze heb ik. Ben er heel blij mee. Verder heb ik er geen ervaring mee.

10 dagen geleden

Ik heb doomoo, ook heel blij mee. Ik heb op de forums gezocht op zwangerschapskussen en na veel reacties gelezen te hebben uiteindelijk voor Doomoo gekozen (Snooz las ik wat negatievere berichten over en ook vanuit m'n omgeving). Maar geen idee, zelf geen ervaring mee.

6 dagen geleden

Reactie op Mar1104

Ik heb doomoo, ook heel blij mee. Ik heb op de forums gezocht op zwangersch ...
Mag ik vragen wat de negatieve reacties zijn op die van Snooz? Die sprak mij namelijk wel aan. Ben ook nog zoekende. Doomoo is dus een fijne kussen? Blijft deze goed qua vulling? Niet dat je erop gaat liggen en dat stuk zakt bijvoorbeeld in? Ben op zoek naar een stevige kussen namelijk.

6 dagen geleden

Ik heb snoozz. Ben er tot nu toe tevreden mee. Ik heb er juist wat vulling uitgehaald, omdat ik het kussen te dik/stevig vond. Je kan eventueel ook extra vulling bij bestellen.

6 dagen geleden

Snoozz heeft ook een goede klantenservice, mocht er iets aan de hand zijn. Mijn kussen had, ondanks dat ze hem goed hadden ingepakt, een scheurtje bij de naad van de buitenhoes. Ik heb ze toen gemaild voor een nieuwe hoes, want die verkopen ze ook los. Stuurden ze me binnen een dag een heel nieuw kussen op. Dat vond ik echt super netjes van ze.

5 dagen geleden

Reactie op Jennn-

Mag ik vragen wat de negatieve reacties zijn op die van Snooz? Die sprak mi ...
Ik las en hoorde vooral dat Snooz snel inzakt/dunner wordt. Ik vind persoonlijk Doomoo fijn ja, zakt niet in. Je hebt wel weer verschillende opties ook in Doomoo dscht ik, maar ik ben geen expert hoor ;)

5 dagen geleden

Heel fijn kussen. Nu bij de 2de zwangerschap weer volop in gebruik. Bij de eerste zwangerschap gebruikt met voeden maar ook als babynetsje met een hoes er omheen. Ideaal!! https://www.bol.com/nl/nl/p/doomoo-buddy-voedingskussen-biologisch-katoen-180cm-stars-anthracite/9200000088855356/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9200000088855356&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmNNOx5U6n_xL8Pz-0MhS0iXU&gclid=EAIaIQobChMIquWj28_hiQMVcqiDBx0dzS86EAQYASABEgK9ovD_BwE

5 dagen geleden

Reactie op Mar1104

Ik las en hoorde vooral dat Snooz snel inzakt/dunner wordt. Ik vind persoon ...
Klopt helemaal, in mijn vorige zwangerschap de snooz gebruikt, nu toch maar voor de doomoo gegaan.

5 dagen geleden

Reactie op Mar1104

Ik las en hoorde vooral dat Snooz snel inzakt/dunner wordt. Ik vind persoon ...
Ahh thanks! Dan ga ik mij eens verdiepen in die van doomoo. Voor nu red ik mij nu nog even met een extra kussen die ik kan vasthouden. Maar merk steeds meer dat ik het ook fijn vind om iets tussen de benen te hebben als verhoging. 馃槄

5 dagen geleden

Reactie op Fem1990

Heel fijn kussen. Nu bij de 2de zwangerschap weer volop in gebruik. Bij de ...
Hmm ik lees bij deze juist ook reviews dat het na een tijdje flink dunner wordt. 馃

4 dagen geleden

Ik heb ook de doomoo buddy, en vind hem echt heel fijn! Hij is lekker groot en dik. Bij babypark raadde ze deze ook bij mij aan