9 Reacties

één maand geleden

De symptomen kunnen komen en gaan.. ben nu bijna 9 weken en m’n borsten doen de ene dag echt zeer en andere dag bijna niet.. zo gaat het met de rest van de symptomen ook.. niet te druk maken, dat zorgt alleen maar voor onnodige stress. Als je je echt heel erg zorgen maakt moet je de VK even bellen 😊

één maand geleden

Hii! Ik ben vandaag 6+4 en vanaf begin af aan hele pijnlijke borsten en vanaf 5,5 week heel de dag door wat misselijk. Sinds gisteren beetje ander gevoel in mijn onderbuik en vanaf vandaag bijna geen symptomen , maak me ook zo zorgen 😟 heb volgende week donderdag pas mijn eerste echo. Blijf er maar bij dat geen bloedverlies goed is🤷‍♀️ hoe is het nu met jou?

één maand geleden

Ik had dit ook, wel een goede echo gehad! 😀

één maand geleden

Reactie op LM1992

Ik had dit ook, wel een goede echo gehad! 😀
Wat fijn, gefeliciteerd !! Zei de verloskundige er iets over of dat niet?

één maand geleden

Reactie op Femkeeek

Wat fijn, gefeliciteerd !! Zei de verloskundige er iets over of dat niet?
Ik zei het voordat we de echo hadden gezien en toen zei ze dat ze eerst even uitsluitsel wilde geven. Ze zei dat kwaaltjes niet zoveel zeggen en ik niet teveel daarop hoef te focussen. Enige waar ik me nu dus weer zorgen om maak (houd het ooit op?). Ben wel een paar dagen teruggezet. Maar het hartje klopte echt super stevig en mooie snelheid.

één maand geleden

Reactie op Femkeeek

Hii! Ik ben vandaag 6+4 en vanaf begin af aan hele pijnlijke borsten en van ...
Ik ben vandaag geweest voor een echo. En een goed kloppend hartje gezien! 8 weken en 3 dagen. De verloskundige gaf ook aan dat klachten niets zeggen over de zwangerschap. Dus ik ben zeer gerustgesteld!

één maand geleden

Reactie op Marin1997

Ik ben vandaag geweest voor een echo. En een goed kloppend hartje gezien! 8 ...
Wat fijn gefeliciteerd !!Nadat ik vandaag toch gebeld had omdat ik mij zo zorgde maakte , mocht ik gelijk langs komen. Ook ik heb een echo gehad, zag er allemaal goed uit, ze vertelde wel dat het een trage hartslag heeft maar ze zei dat dat ‘normaal is’ bij een kleine 6 weken. Volgende week weer een echo🙏🏻

één maand geleden

Reactie op Femkeeek

Wat fijn gefeliciteerd !!Nadat ik vandaag toch gebeld had omdat ik mij zo ...
Fijn dat je een goede echo hebt gehad! En ook dat je deze week meteen weer mag langskomen. Inmiddels zijn bij mij alle klachten (na een hele week klachtenvrij) weer terug, dus het kan echt komen en gaan.

één maand geleden

Ik had dit ook. Naar verloskundige geweest en alles goed en volgens berekening.. Dus het hoeft niks te betekenen. ❤️