29 Reacties
4 maanden geleden
Hey! Ik ben er ook een week geleden achtergekomen dat ik weer zwanger ben na een stille miskraam in mei! Ik herken je gevoel zo erg. Ik heb mijn miskraam helaas nog niet helemaal verwerkt en weet momenteel niet hoe ik me moet voelen. Diep van binnen ben ik blij want het is gewenst maar ik voel me niet blij. Ik ben zo bang dat het weer fout gaat.
Ik heb zelf nog weinig symptomen behalve vermoeidheid, veel plassen en eetbuien. Soms heb ik last van krampjes en dan denk ik, is dit wel oké? Maar wanneer ik geen krampjes voel vraag ik me ook af of dat wel normaal is😩
Hoeveel weken ben je bij je vitaliteitsecho?
Wens je in ieder geval veel succes en een fijne, gezonde zwangerschap toe!🤍
4 maanden geleden
Ik herken je gevoel. In Juni een miskraam gekregen en nu weer zwanger. Onwijs dankbaar maar wel mega spannend en zeker niet zo zorgeloos als de eerste keer.
Gelukkig nu wel wat meer kwaaltjes als de eerste zwangerschap, wat mij enigszins geruststelling geeft.
4 maanden geleden
Reactie op ElineA_
Hey! Ik ben er ook een week geleden achtergekomen dat ik weer zwanger ben n ...
Hi!! Dat heb ik dus ook met die krampjes 🥺 Het is zo’n gekke spagaat tussen hoop en angst.
Ik ben bij de vitaliteitsecho precies 6 weken en ik weet dat je dan in principe een kloppend hartje zou kunnen zien bij een gezonde zwangerschap… maar juist dat maakt me nog extremer onzeker en gestrest. Alsof ik me al moet voorbereiden op wat ik wél of niet ga zien.
En wat je zei over het nog niet helemaal verwerkt hebben dat is zo normaal. Een miskraam is niet iets wat je even “achter je laat”. Het laat echt sporen na, ook al wil je vooruitkijken. Ik merk zelf dat ik soms blij wil zijn, maar dat die angst me dan weer tegenhoudt.
Ik wens jou ook een rustige en een hele gezonde zwangerschap 🤍🤍
4 maanden geleden
Reactie op Zwangerschapswens25
Ik herken je gevoel. In Juni een miskraam gekregen en nu weer zwanger. Onwi ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat dubbele gevoel van dankbaarheid en spanning na een miskraam is erg begrijpelijk. Fijn dat de kwaaltjes je wat geruststelling geven, ook jou wens ik een rustige en een hele gezonde zwangerschap 🤍🤍 🤍
4 maanden geleden
Ik heb in mei een miskraam (opgewekt door medicatie) gehad, kwamen er bij de 11 weken echo achter dat het rond de 8 weken gestopt was. Had toen bij de eerste echo een kloppend hartje. Nu ben ik 6+4 zwanger. Volgende week de eerste echo. Ik had bij de eerste zwangerschap amper symptomen behalve wat vermoeidheid en gevoelige borsten. Dat is nu precies hetzelfde. Spannende weken dus ook….
4 maanden geleden
Ik herken je gevoel. Mijn eerste is met 13 weken mis gegaan. Dit zagen we nog op de echo. Dit werd een curretage omdat dit niet vanzelf weg ging. Daarna 2 kinderen mogen krijgen waarbij ik de hele zwangerschap het super spannend vond. Maar vooral die 12/13 weken. Vorig jaar een miskraam gehad met ook een curretage en 6 weken geleden weer een miskraam. Nu weer zwanger maar vind het super spannend en weet niet of ik me al blij kan voelen
4 maanden geleden
Oh meiden, hier precies hetzelfde.. ik ben erg angstig en bang dat het mis gaat en vind de tijd ook mega lang duren. Ik heb volgende week een echo en vind het zo ontzettend spannend. De vorige keer waren het 2 lege vruchtzakjes dus daar ben ik gewoon weer heel bang voor.
Het is toch wel heftiger geweest dan ik dacht. Hopelijk kunnen we elkaar steunen en ik merk verder ook dat ik echt afleiding moet zoeken in sporten, yoga en lezen. Dat werkt het beste.
Stap voor stap en vandaag zijn we zwanger. Elke zwangerschap is uniek en de natuur doet z’n werk. Dat ligt niet aan ons. 🍀
4 maanden geleden
Reactie op EvenwichtigeSterrenbeeld018473
Ik heb in mei een miskraam (opgewekt door medicatie) gehad, kwamen er bij d ...
Wat spannend zeg… ook zo herkenbaar. Fijn dat je binnenkort je eerste echo hebt, hopelijk zie je een mooi een kloppend hartje en heb je een goede & rustige zwangerschap 🤍
4 maanden geleden
Reactie op AangenameEiland407463
Ik herken je gevoel. Mijn eerste is met 13 weken mis gegaan. Dit zagen we n ...
Wat heftig.. helemaal begrijpelijk. Ik hoop dat deze zwangerschap je rust en vertrouwen mag brengen 🤍
4 maanden geleden
Reactie op Soof12345
Oh meiden, hier precies hetzelfde.. ik ben erg angstig en bang dat het mis ...
Ik snap je gevoel helemaal. En wat je zegt klopt de natuur doet haar werk en we mogen vertrouwen hebben, ook al is dat soms moeilijk. Goed dat je manieren hebt gevonden om je hoofd tot rust te brengen. Hopelijk zie je volgende week een gezond kloppend hartje en verloopt je zwangerschap zonder problemen 🤍
4 maanden geleden
Kleine update: vandaag langs geweest voor de echo en… een kloppend hartje gezien 🥹🤍Zo dankbaar en opgelucht. Eén stapje tegelijk 🤍
4 maanden geleden
Heb precies zelfde meegemaakt, april miskraam gehad (net geen 6 weken) en paar dagen terug een positieve test gehad. Super blij, maar is zeker ook een stuk spannender nu. Symptomen had ik idd ook dat ik de vorige keer iets meer misselijk was dan nu denk ik, vermoeidheid viel toen wel weer mee. Het zal elke keer toch wel weer een beetje anders zijn!! Een goede zwangerschap gewenst in ieder geval 🤞
4 maanden geleden
Reactie op Soof12345
Wat fijn!! Dat is een hele fijne update! Hoe ver ben je inmiddels?
6 weken! De vorige keer zagen we dat de baby al was gestopt met 5 weken zonder hartje dus dit keer wel een hartje zien kloppen wel een heel fijn gevoel ☺️🤍
4 maanden geleden
Update: helaas miskraam weer vandaag.. kreeg ineens een enorme steek en bloed kwam eruit vloeien.. helaas geen leuke update maar niks aan te doen. Wens jullie allemaal een hele fijne & goede zwangerschap 🤍
4 maanden geleden
Reactie op Essssbesss
Update: helaas miskraam weer vandaag.. kreeg ineens een enorme steek en blo ...
Wat ontzettend vervelend voor je! Veel sterkte gewenst
4 maanden geleden
Een hele dikke knuffel voor jou. Zo ontzettend verdrietig dat je weer een miskraam moet meemaken 😔
Echt ontzettend oneerlijk en ik wil je meegeven: geef niet op! Hoe zwaar en oneerlijk alles ook momenteel voelt!
Op een dag komt dat lichtpuntje weer ✨
Ik spreek helaas uit ervaring Miskraam en Stilgeboorte 😔✨
4 maanden geleden
Reactie op Jolien-xx93
Wat ontzettend vervelend voor je! Veel sterkte gewenst
Heel erg bedankt 🤍
4 maanden geleden
Reactie op Dreamingofafamily
Een hele dikke knuffel voor jou. Zo ontzettend verdrietig dat je weer een m ...
Dank je wel voor je lieve woorden en je steun 🤍
Ik wens jou ook alle zachtheid toe die je nodig hebt en ik hoop dat we allebei op een dag weer mogen voelen dat er ruimte is voor vreugde.
Een hele warme knuffel terug 🤍🤍🤍