13 Reacties
2 weken geleden
Reactie op Bubble123
Heel vervelend. Dit klinkt als bacteriële vaginose. Misschien kan je daarop ...
Ik heb uitstrijkje bij de gynaecoloog gehad die zag geen bacteriën of iets geks
2 weken geleden
Reactie op GeduldigeDahlia931818
Zie je ook niks geks aan de huid of rondom?
Nee niks
2 weken geleden
Reactie op 2ekindje..
Nee niks
Het kan namelijk ook gewoon komen door de hormoon verandering kun je niet ergens je oestrogeen waarde laten meten misschien is die zo hoog bij jou dat je er echt last van hebt
2 weken geleden
Reactie op GeduldigeDahlia931818
Het kan namelijk ook gewoon komen door de hormoon verandering kun je niet ...
En je ph-waarde is die ook gecheckt of het niet daar vandaan komt? Ook een zwangerschapshormoon kan het ook doorkomen
2 weken geleden
Ik heb sinds zwangerschap ook een andere lucht beneden. Ik heb sowieso al meer afscheiding en af en toe ook wat urine verlies. Ik draag dagelijks wel een inlegkruisjes anders is het niet te doen. Tijdens me eerste zwangerschap had ik dit ook namelijk. Kan zijn door hormonale veranderingen en combinatie van het bovenstaande.
2 weken geleden
Reactie op Marinda3
Ja, eens. Heb ik ook gehad en klinkt precies zo. Is gelukkig eenvoudig op t ...
Via waar heb je je laten testen daarop? Huisarts ? Of verloskundige/gyn?
2 weken geleden
Waarschijnlijk ruik je zelf ook sterker, ik ruik mezelf ook sneller. Ik snap je onzekerheid heel goed. Maak het vaak tussendoor op de dag even schoon. Al denk ik niet dat iemand anders het ruik hoor maar voor je eigen gevoel. Het zal denk ik komen door je hormonen en meer afscheiding. Tenminste bij mij den.
2 weken geleden
Ja hier ook! Maar ook mega last van afscheiding. Moet mn ondergoed wel 3x per dag verschonen…. Heb ook geen infecties…. Inlegkruisjes worden niet aangeraden. Dat maakt het alleen maar erger.
Regelmatig tussendoor even wassen van onder. Het komt door je hormoonverandering.
gisteren
Reactie op 2ekindje..
Via waar heb je je laten testen daarop? Huisarts ? Of verloskundige/gyn?
Hey, dat was destijds via de huisarts. Maar heb het via de symptomen ook zo goed kunnen herleiden dat ik het niet elke keer laat testen. Ben er helaas gevoelig voor vrees ik. Heb het tijdens de zwangerschap 1x gehad maar daarvoor al vaker.