4 Reacties

12 uur geleden

Hè, dat klinkt hartstikke superkut voor je :(. Vreselijk ellendig om zo veel te moeten spugen en zo weinig aan te kunnen. Je herkent jezelf misschien wel helemaal niet terug zo? Heel veel sterkte. Hopelijk kun je met de huisarts een plannetje maken met wat goede medicijnen en weet je een modus te vinden waarin je af en toe iets kleins kan ondernemen. Om de zinnen ook een beetje te verzetten. Dikke knuffel!!

12 uur geleden

Oh dat klinkt echt verschrikkelijk 😔 Bij mij zagen ze bij de nipt ook dat ik B12 te kort kwam, maar ze zagen daar ook dat mijn ijzer voorraad méga laag was. Was die bij jou goed rond die tijd, of heb je geen idee? Je kan evt je resultaten zien als je inlogt op de site van het ziekenhuis, zo zag ik ook al mijn waardes.

12 uur geleden

Reactie op SlimmeKoraalrif156861

Hè, dat klinkt hartstikke superkut voor je :(. Vreselijk ellendig om zo vee ...
Dankjewel! Ik herken mezelf idd niet terug. Voel me echt een aansteller soms en ben voor m’n gevoel alleen maar aan het zeuren over hoe slecht ik me voel, terwijl ik normaal totaal niet zo ben :(

12 uur geleden

Reactie op KellyHui

Oh dat klinkt echt verschrikkelijk 😔 Bij mij zagen ze bij de nipt ook dat ...
Mijn ijzer was toen wel goed, alleen b12 te laag. Ik vroeg de verloskundige vandaag of de waardes nu niet heel anders konden zijn, aangezien het alweer bijna 3 maanden geleden is en dat kon zeker zei ze, maar opnieuw onderzoeken wilde ze niet doen 😒 Ik hoop dat de huisarts morgen wel bloedonderzoek wilt doen. Heb het gevoel dat er iets niet helemaal goed is.