14 Reacties
17 uur geleden
Ik heb het ook gehad, zo veel pijn!! Bij mij hielp ook echt helemaal niks… Heel veel sterkte
17 uur geleden
Reactie op Blijemeid:)
Ik heb het ook gehad, zo veel pijn!! Bij mij hielp ook echt helemaal niks… ...
Hoe is het opgelost operatie? Of gingen ze vanzelf weg?
17 uur geleden
Reactie op 2ekindje..
Hoe is het opgelost operatie? Of gingen ze vanzelf weg?
Ik heb een jaar lang meerdere aanvallen gehad, vorig jaar idd een operatie gehad. Het gaat niet ophouden tot je gal eruit is en die aanvallen zijn zooo heftig! was het echt waard
17 uur geleden
Reactie op Blijemeid:)
Ik heb een jaar lang meerdere aanvallen gehad, vorig jaar idd een operatie ...
Pff verschrikkelijk het doet z’n erge pijn
17 uur geleden
Reactie op 2ekindje..
Pff verschrikkelijk het doet z’n erge pijn
Ja heb nog nooit zoveel pijn gehad als dat🙈
17 uur geleden
Reactie op Belly1
Erger dan weeën dan 🫣😮😮??
Heb nog nooit weeën gehad ;)
17 uur geleden
Reactie op Belly1
Erger dan weeën dan 🫣😮😮??
Dit is mijn tweede zwangerschap en ik kan beamen dat weeen minder pijnlijk zijn dan deze helse pijn
14 uur geleden
Ik wil je vooral even sterkte wensen! Heb het zelf ook gehad, gelukkig is m'n galblaas na een aantal aanvallen eindelijk verwijderd en geen pijn meer gehad. Ik hoop dat ze snel iets voor je kunnen doen!
4 uur geleden
Ooh heel veel sterkte. Galstenen doen zoveel pijn.. Ik heb ze gehad na de geboorte (ook weleens voor die tijd) en je gaat door een hel. Meestal stopt de pijn als de galsteen weer gepasseerd is, hopelijk is dat bij jou ook zo en schiet er daarna geen meer door. Bevallen vond ik minder erg dan die stomme stenen!!
Schrale troost: ik heb al bijna 2 jaar geen aanval meer gehad. Het hoeft niet zo te zijn dat je het nu vaker gaat krijgen in een korte tijd.
3 uur geleden
Ik zit in hetzelfde schuitje 😠al 2 nachten in het ziekenhuis gezeten… mag alleen paracetamol 😢😨 dit is baby nr 3 en zei ook tegen de artsen ik zet liever een kind op de wereld dan deze pijn ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜
1 uur geleden
Reactie op CreatieveHemelsblauw056193
Ik zit in hetzelfde schuitje 😠al 2 nachten in het ziekenhuis gezeten… mag ...
Verschrikkelijk hè.. wat gaan ze bij jou doen?