8 Reacties

3 dagen geleden

20+3 weken bedoel ik sorry

3 dagen geleden

In principe hoef je je kindje pas vanaf 25/26 weken regelmatig/elke dag te voelen.

3 dagen geleden

Wat VurigeGolfbreker zegt, ik ben nu 22+4 en voel haar de ene dag elke keer als ik zit, en de andere weer niet. Als je je echt zorgen maakt bel je zo de verloskundige praktijk en vraag je of je even langs mag komen om naar het hartje te luisteren.

3 dagen geleden

Ik voelde de baby al een tijdje duidelijk en ook opeens niet meer. Was de baby met zijn hoofdje naar beneden gsm liggen waardoor hij heel veel trap ruimte had zonder dat ik het echt voelde.

3 dagen geleden

Bel je vk even; er hoeft niks te zijn, want pas later zou je je kindje iedere dag moeten voelen, maar zo te lezen ben je er niet helemaal gerust op. Je vk is er ook om je in dit soort situaties gerust te stellen, dus voel je echt niet bezwaard om even te bellen. Liever 100x te veel gebeld dan 1x te weinig zegt de mijne altijd. 😊

2 dagen geleden

Hier 21 +5, en u k had van de week hetzelfde, bij de verloskundige geweest en die gaf aan dat de kleine gedraaid was en dus geen zorgen. En ook dat je hem vanaf 24 weken dagelijks moet gaan voelen.

2 dagen geleden

Hoe gaat het nu met je? Hopelijk alles oké!! Ik herken je zorgen heel erg goed, wij zijn zelf gisteravond nog bij de verloskundige geweest voor een extra echo omdat ik ook steeds weinig voelde (wij hebben hier ook extra afspraken voor met de verloskundige ivm stilgeboorte in april). Ben nu 22+6. Alles was helemaal goed en de kleine was op de echo flink aan het bewegen. Ondanks dat je het nu nog niet elke dag hoeft te voelen, zou ook mijn advies zijn om altijd te bellen en aan te geven dat je je zorgen maakt. Het is voor de verloskundige een kleine moeite om even het hartje te luisteren en/of echo te maken, en het geeft jou waarschijnlijk veel rust. Beter een keer te veel bellen dan te weinig! ❤️

gisteren

Reactie op Ilm2024

Hoe gaat het nu met je? Hopelijk alles oké!! Ik herken je zorgen heel erg ...
Het gaat goed dankjewel, ik ben niet naar de verloskundige geweest omdat ik na die topic toch wel voelde toen ben ik gaan slapen en toen ik wakker werd voelde ik hem weer druk maar ik denk dat hij gedraaid is, want ik voel hem naar binnen schoppen en niet tegen me buikwand aan. Ik zie me buik ook niet meer bewegen dus vandaar. Maar hij is weer lekker druk hahah dankjewel voor je reactie