10 Reacties

3 dagen geleden

Ik heb geen blaasontsteking gehad, maar een paar weken geleden wel een infectie met een GAS-bacterie. Dit is een bacterie waar je drager van kunt zijn. Ik heb toen een amoxiciline kuur gekregen en bij een uitstrijkje 2 weken daarna werd de GAS niet meer aangetroffen. Het uitstrijkje wordt bij 34 weken herhaald en als ze dan GAS/GBS aantreffen, dan krijg ik bij de bevalling een antibiotica infuus!

3 dagen geleden

Reactie op Ilm2024

Ik heb geen blaasontsteking gehad, maar een paar weken geleden wel een infe ...
Oh oke, Welke klachten had je en wat zijn de symptomen?
Nou wat toevallig! Ik heb vandaag precied hetzelfde mee gemaakt

3 dagen geleden

Reactie op FantasievolleZonnestraal044279

Nou wat toevallig! Ik heb vandaag precied hetzelfde mee gemaakt
Sinds wanneer heb je last van ? Ik heb twee weken last van,vandaag pas heb ik urine ingeleverd. En weet je welke bacterie heb je of nog niet

Reactie op Hindhad

Sinds wanneer heb je last van ? Ik heb twee weken last van,vandaag pas heb ...
Ik heb sinds 2 dagen echt mega veel pijn onderin mijn buik een soort zeurende en soms stekende pijn. Nu is het sinds vandaag erger en ook hoger in mn buik. Vandaag urine ingeleverd, vonden wel een bacterie maar niet die wijst op blaasontsteking. Het is op kweek gezet en moet maandag terug bellen, voor de zekerheid gestart met antibiotica... heb echt veel pijn,.moest helaas terug naar huis van werk

2 dagen geleden

Ik heb sinds 2 dagen echt mega veel pijn onderin mijn buik een soort zeuren ...
oh dus erg bij jou, ik heb geen pijn alleen vaak moet plassen en licht branderig gevoel.En hoe gaat het nu ? Hoeveel weken ben je ?

2 dagen geleden

Reactie op Hindhad

Oh oke, Welke klachten had je en wat zijn de symptomen?
Ik had vooral een branderig gevoel en roodheid

2 dagen geleden

Ik had dit ook. Uiteindelijk bleek het een bacterie bij mij te zijn die je hoort te hebben in je vagina alleen omdat je zwanger bent was het meer aanwezig weet even niet Meer Hoe die heette

Reactie op Hindhad

oh dus erg bij jou, ik heb geen pijn alleen vaak moet plassen en licht bran ...
Ohja dat klinkt wel bekender voor een blaasontsteking! Erg slecht geslapen door pijn in heel mn lijf. Het weekend maar doorkomen met paracetamol en de antibiotica kuur:) maandag de HA weer contacten of er wat uit de kweek komt. Ik ben 21 weken zwanger

gisteren

Ohja dat klinkt wel bekender voor een blaasontsteking! Erg slecht geslapen ...
Erg hoor, beterschap! Ik moet ook morgen HA bellen. We gaan zien welke bacterie is het.