41 Reacties
5 dagen geleden
Reactie op Zorgzaam
Ik ben tot nu toe niks aangekomen 19 week nu. Komt ook door geen eetlust ...
Oh gadzie hopelijk gaat snel beter ❤
5 dagen geleden
Hier 19+2 en ook zeker 8 kg aangekomen. Rugklachten beginnen hier ook te komen! Ik ben zelf wel vrij langen na mijn vorige zwangerschap die is afgebroken in maart dit jaar ook die zwangerschapskilos waren er nog niet af
5 dagen geleden
22 weken en plus 6 kilo. Nu eindelijk een echt zwanger buikje dus helemaal prima
4 dagen geleden
Ik ben 16w2d en ben nu 2,5kg aangekomen..
Ik heb er best wel moeite mee want ik was al 7 kg zwaarder dan mijn startgewicht van met eerste kind. Dus van mij part wil ik er geen gram meer bij 🫠 maargoed.. ik wil ook niet zeuren het is natuurlijk een zegen dat je überhaupt een kindje kan/mag krijgen..
4 dagen geleden
21 weken, 8 kg aangekomen.. moet wel zeggen dat ik al op m’n zwaars was begin deze zwangerschap.. dus hoop eigenlijk dat het wel minimaal blijft.. snoepen en snaaien maar beetje achterwege nu laten (zegt ze met een stukje spekkoek in dr mond) 🥲🫣
4 dagen geleden
Hier 23 weken nu en 9 kilo aangekomen. Eerlijk gezegd zie ik de 9 kilo niet terug aan mijn lichaam en heb ik een mooi rond buikje. Ook niet misselijk geweest het eerste trimester en aan lekkere trek gewoon toegegeven. Nu wel weer een beetje proberen om wat gezondere opties te kiezen. Nog 17 weekjes te gaan 😬👶🏼