78 Reacties
2 weken geleden
Reactie op Aukiixo
Hee ik ben 27 april uitgerekend. Waarschijnlijk ook een groter kindje hier. ...
Veel succes morgen!
2 weken geleden
P95 buikje hier, 1000g bij 25w5d, rest waarden weet ik niet meer exact maar wel bovengemiddeld. Suikertest was wel goed/ongestoord. Moet wel zeggen dat ik voornamelijk op snelle suikers en koolhydraten leef deze zwangerschap, mede door extreme vermoeidheid, veel voedselaversies en ijzertekort, beetje vicieuze cirkel.
2 weken geleden
P91 buik hier! Glucosetest gedaan maar geen zwangerschapsdiabetes. Morgen een groeiecho om te kijken hoe het er nu voor staat!
Ik denk dat mijn kindje gewoon een lekker bol buikie heeft🥰
2 weken geleden
Hier loopt het hoofdje en het hoofdje 2 dagen voor. Dat valt nus onwijs mee. Maar zijn benen staan op 95% lengte🫣
2 weken geleden
Bij mijn eerste hadden we twee groeiecho’s waarvan ze bij de eerste keer idd een grote baby vermoedde, maar bij de tweede echo zeiden nee toch niet.
Uiteindelijk spontaan bevallen met 39+1 en ze woog toch echt 3965gram🫢. En ze was ook gewoon flink haha. De verwachting is dat deze baby ook flink zal zijn.
2 weken geleden
Ons laatste kindje woog eigenlijk redelijk onverwacht 4440gr bij de geboorte (40+3) dus ik gok dat deze ook die kant op gaat. Had ook n bollere buik maar suikertest was perfect. Ondanks de grote baby wel hele fijne thuisbevalling gehad zonder complicaties!
2 weken geleden
Mijn kindjes waren groot, maar niet groter dan gemiddeld blijkbaar.
Omdat ik bij beide bijna 42 was, was hun gewicht normaal.
Fijn dat je geen diabetes hebt!
2 weken geleden
Reactie op lottepotte
Ons laatste kindje woog eigenlijk redelijk onverwacht 4440gr bij de geboort ...
Wat fijn, hier hetzelfde. De enige thuisbevalling (van de 3) was van m’n 10-tonner (4240gr) haha echt een dikzak schrok me kapot toen ie eruit kwam 🤣
2 weken geleden
Hoi, hoe zien ze dit? Gaan ze echt meten? Want mij is eigenlijk helemaal niets verteld mbt groei. Wel scoorde ik na de OGGT test 8,4 en willen ze vanwege mijn pcos toch uitgaan van zwangerschapsdiabetes vandaar mijn vraag
2 weken geleden
Reactie op Mommytobe96
Hoi, hoe zien ze dit? Gaan ze echt meten? Want mij is eigenlijk helemaal ni ...
Ja ze meten bij elke echo de hoofdomtrek, buikomtrek (van de baby zelf) en lengte bovenbeen. Dus zo kom je daarachter.