10 Reacties

14 uur geleden

Ik heb dit ook gehad met 20 weken, indd na een drukke dag ofzo en warmte kon dan helpen maar zodra je dat weghaalde kwam het terug . Was niks bijzonders! Gewoon het groei Lekker kruik erop hielp bij mij 😘

14 uur geleden

Heb je ook hele erge druk gevoel op je onderbuik ? Dat je denkt dat dat mischien pijn is ?

14 uur geleden

Reactie op WarmeSneeuwvlok687711

Heb je ook hele erge druk gevoel op je onderbuik ? Dat je denkt dat dat mis ...
Die druk is er sowieso omdat ik al de hele dag een harde buik heb. Maar het is ook echt een krammende pijn vanuit mijn onderrug

14 uur geleden

Reactie op Nbaby2025

Die druk is er sowieso omdat ik al de hele dag een harde buik heb. Maar het ...
Ja dan is het waarschijnlijk toch echt van dat de baby nu een speurt gaat krijgen vanaf nu. Ik ben zelf ook morgen 20 weken zwanger en zelf heb ik dat gevoel ook, alleen niks ernstig gelukkig xx

14 uur geleden

Bedankt allemaal 🤍

13 uur geleden

Rond dit termijn maakt je baby een enorme groeispeurt, dus ook jouw baarmoeder en alles in je buik wat ruimte moet maken. Ik krijg ook harde buiken wanneer ik ons bed verschoon en het dekbed opschut 🙈 Lekker rustig aan doen, en zodra je pijn voelt, even ontspannen en op je linkerzijde gaan liggen 💝

13 uur geleden

Reactie op FleurtjeLilA

Rond dit termijn maakt je baby een enorme groeispeurt, dus ook jouw baarmoe ...
Bedankt voor je reactie! Ik maak me dan gewoon zorgen omdat de pijn best heftig is ineens en ook niet zomaar wegtrekt. Het lijken ook echt ‘aanvallen’ te zijn die de ene minuut erger worden en dan weer afzwakken

5 uur geleden

Reactie op Nbaby2025

Bedankt voor je reactie! Ik maak me dan gewoon zorgen omdat de pijn best he ...
Wanneer je je zorgen maakt altijd de verloskundige bellen! Maar het klinkt heel normaal 🍀

4 uur geleden

Ja dat had ik ook gedaan inderdaad! Helaas is het nog niet minder geworden en ben ik vannacht ook echt wakker geworden van de pijn

2 uur geleden

Ik heb dit ook afgelopen Zaterdag gehad. Enorme rugpijn die uit mijn onderrug kwam, en idd ook harde buiken. Dat komt echt omdat je baby nu zwaarder en groter wordt. Tis nu Maandag en ik heb nog steeds pijn