9 Reacties

2 dagen geleden

Dit had ik ook 2 dagen lang. Uiteindelijk is ze zelf weer wat hoger gaan liggen. Wellicht dat het bij jou ook zo zal gaan :)
Kan goed inderdaad! Ik ben zwanger van mijn eerste (30 weken) en zijn er afgelopen vrijdag achtergekomen dat hij al ingedaald is. Zelfs met hoofd en schouders een beetje. In het ziekenhuis (was op controle omdat ik aanhoudende kramp had) was dat wat vroeg, maar niet per se abnormaal. Ik had donderdag veel menstruatie-achtige kramp die niet wegging met rust en warmte. Vrijdag bleek hij bij de echo dus ingedaald te zijn馃槄 Dat verklaarde de kramp. Heb niet echt druk op de onderkant, maar lees dat dit, zeker bij een 2e of 3e het geval kan zijn!

2 dagen geleden

Bij mij voelt het het zelfde, 3e kindje. Voelt soms alsof ik hem met 1x niezen kan verliezen. 馃ぃ

2 dagen geleden

Nou, ik ben 27 weken en af en toe ook het gevoel dat ie erg laag ligt, maar ik voel ook een hoop gedraai. De ene keer gaan de trapjes echt recht naar beneden en de andere keer naar m鈥檔 zij. De ene dag enorme druk beneden en eind van de dag kramp, de volgende dag weer niks aan de hand.

2 dagen geleden

Het duikend gevoel hoeft geen indeling te zijn. Heb dit al geregeld en toen lag hij gewoon omhoog. Heb echt zo vaak het idee dat als ik even zou persen dat hij er zo uit floept. Had dit de vorige 2x ook. Incl pittige voorwee毛n... de eerste bleef lekker zitten tot 41 weken馃馃槵
Ja die druk herken ik wel. Een beetje alsof je een bal er in hebt zitten. Vooral als je op het toilet zit is dit voelbaar. Ons meisje heeft zich in 10 dagen tijd sowieso 2x 360 graden gedraaid. Iedere (medische) echo lag ze weer precies andersom. Soms trapt ze ook op zo鈥檔 plek dat het lijkt alsof ze zo door m鈥檔 vagina naar buiten trapt. Had na de eerste x ook een droom in de nacht dat er ineens een been uithing. 馃槀馃檲

gisteren

Reactie op Marietjepietje

Ja die druk herken ik wel. Een beetje alsof je een bal er in hebt zitten. V ...
Hahahaha dat trappen richting beneden herken ik ook, ineens een steek door mn poes 馃槄馃槄

gisteren

Reactie op MamaRieJj

Bij mij voelt het het zelfde, 3e kindje. Voelt soms alsof ik hem met 1x nie ...
Haha oh wat vreselijk! Wel heel naar, want lekker voelt het zeker niet.

gisteren

Ik ben nu 30 weken zwanger van de tweede en heb hier ook last van.. echt een mega druk en ook doet m鈥檔 hele onderbuik gewoon zeer 馃槚