13 Reacties

gisteren

Tip van mij, mochten er nog kindjes komen in de toekomst.. kijk voor een optie tot duo. Wij hebben de Cybex gazelle S onlangs gekocht, dit omdat ik sneller dan gedacht zwanger was van nummer twee. Ze schelen straks 1j 2m.. hebben een nieuwe kinderwagen kunnen kopen omdat ik die optie dus niet had 😅

gisteren

Wij hebben de dubatti two. Nog steeds erg blij mee! Destijds een keer problemen gehad met de voorremmen, was daar met 5 min. Opgelost en daarna geen problemen meer mee gehad! Dochter is bijna 2 als de baby komt dus wij kopen een meerijdplankje/zitje zodat ze daarop kan zitten als we erop uit gaan.

17 uur geleden

Wij kochten destijds de Harvey 5 premium van EasyWalker. Voor ons waren de redenen: - redelijk compact als hij opgevouwen is; - goed in hoogte te verstellen zodat hij voor zowel mij als mijn partner goed is - is om te bouwen naar duo (ik ben nu zwanger van de 2e en ze schelen straks 1,5 jaar, dus ben blij dat we hier toen al bewust voor gekozen hebben). Wij hadden destijds niet zo’n goed idee waar we naar opzoek waren. Wij zijn naar Van Asten in Tilburg gegaan en daar super goed geholpen! Succes met je keuze!

16 uur geleden

Wij wilde voor de Dubatti two gaan toen we bij Babypark waren geweest. Echter hebben vrienden van ons deze wagen gehad en zijn er heel snel wielen afgebroken. Nu zijn wij nog op zoek naar een wagen. Via consumentenbond een lijstje erbij gehaald en daar wordt de Dubatti two ook met een onvoldoende beoordeeld

16 uur geleden

Hier ook een Dubatti two gekocht. Wordt pas in april in gebruik genomen maar tot wat we nu hebben mogen ervaren tevreden. Ik vind het een mooie hippe wagen die je helemaal zelf mag samen stellen. In onze omgeving ook veel stellen die er tevreden over waren dus vandaar onze keus. Denk dat over elk merk wel wat te zeggen valt 😉

16 uur geleden

Wij hebben de uppababy vista 2 gekocht maar ondertussen is dat al wel 4 jaar geleden. Dus ze zullen wel nieuwe modellen hebben. Dit was ons eisen lijstje: - all terrain - met 1 hand te besturen, want we lopen vaak met hond - grote boodschappen bak (Hier nog steeds heel blij mee mn week boodschappen deed ik lopend, en ga je een dagje weg past alles erin) - uitbreidbaar tot duo met (deels) behoud van de bak - geen te korte duwstang, moest er recht achter kunnen lopen.

16 uur geleden

Nuna mixx next, heeft banden voor alle terreinen. Handig in het bos maar ook in de Italiaanse steden. En hij is heel geschikt voor lange mensen

14 uur geleden

Wij hebben de Buganoo donkey 5 aangeschaft. Als straks de baby is geboren, dan is mijn dreumes 16 maanden oud. Ik vind het persoonlijk geen prettig idee dat de kindjes onder elkaar zitten, vandaar dat wij hebben gekozen voor een duo kinderwagen waarbij de kinderen naast elkaar kunnen zitten. Waarom wij hebben gekozen voor de donkey 5: - Kinderen kunnen naast elkaar zitten, waardoor ze beide goed zicht hebben op de omgeving en wij als ouders de kinderen met gemak kunnen bereiken; - De wielen kunnen elk terrein aan; - Kan van mono naar duo. Bij de mono optie heb je nog een extra mandje naast je kind om spullen in te zetten die je er snel uit kunt pakken; - Enorm comfortabel. Kwalitatief en indien nodig zelfs met een hand gemakkelijk te manoeuvreren (niet zwaar). Bij andere duo kinderwagens waar wij in de winkels gingen testen kwamen we erachter dat het gewicht van een tweede kindje echt van invloed is op het besturen van de wagen + (boodschappen) mand onderin de kinderwagen viel weg bij de duo optie. Dit heb je niet bij de donkey 5. Succes!

14 uur geleden

Wij hebben de easywalker zoey aangeschaft. De nuna mixx next en nuna demi next overwogen maar beide niet zo compact als ie opgevouwen zijn. De zoey kan je veel met een hand doen en hoef je niet veel te bukken..

12 uur geleden

Wij hebben een dubatti two die nog een ronde meegaat. Opzich een fijne kinderwagen, mijn man is lang dus dit was eigenlijk de enige passende optie voor ons. Hij heeft minder lang garantie en soms gaat aan de voorkant het wiel ding erop (even naam kwijt, maar dat zorgt ervoor of je wel of niet kan sturen). Dat is soms irritant. Maar goed hij kan echt prima nog een ronde mee, maar er zijn denk ik ook betrouwbaardere kinderwagens. Vooralsnog zijn wel er nog wel blij mee omdat je niet met elke grote stap tegen een stang aan trapt.

3 uur geleden

Reactie op Lulau

Wij kochten destijds de Harvey 5 premium van EasyWalker. Voor ons waren de ...
Wij hebben deze ook en heel tevreden over. Wij gaan hem met een meerijplankje combineren want onze dochter wordt al bijna 2 en voor dagjes weg enz heb ik een losse compacte buggy

31 minuten geleden

Reactie op Shennanigans

Wij hebben een dubatti two die nog een ronde meegaat. Opzich een fijne kind ...
Dat wiel ding wat erop schiet hebben wij ook gehad. Terug mee geweest en is een kwestie van de veertjes erin korter knippen!

30 minuten geleden

Reactie op Kees123

Dat wiel ding wat erop schiet hebben wij ook gehad. Terug mee geweest en is ...
Kun je ook goed zelf zei die man toen….