28 Reacties
2 maanden geleden
Bij mijn eerste kindje had ik pas een buikje met een week of 22/24 nu met de tweede met 15 weken al. Bij de eerste moet alles nog goed oprekken dus duurt het altijd langer. Maar het komt echt wel 😊
2 maanden geleden
Bij mij begint het een beetje met 16 weken, met nog wel een heel bescheiden buikje. (Zelf ben ik slank qua postuur en 1e zwangerschap)
2 maanden geleden
Hier ook nog niet. Word er wel onzeker van.... 🙄🥲 vooral door de foto's te zien van anderen. Fijn dat er ook herkenning is dat niet iedereen al een buikje heeft.
2 maanden geleden
Reactie op GlimlachendeLicht064183
Hier ook nog niet. Word er wel onzeker van.... 🙄🥲 vooral door de foto's t ...
Ik denk juist, hoe groot wordt die buik bij hun dan wel niet🫣, misschien hebben wij juist het geluk om wat behendig te blijven tijdens onze zwangerschap haha.
Baby was tot nu toe telkens goed gegroeid, dus maak mij geen zorgen. A.s. vrijdag weer een controle.
2 maanden geleden
Ik hier ook nog niet echt een buik. In de avond wat meer. Vorige zwangerschap had ik het sneller
2 maanden geleden
Bij iedereen groeit de buik anders. Ik ben ook slank van postuur maar ik droeg een megabuik in mijn vorige zwangerschap. Mensen dachten dat ik een tweeling kreeg en constant opmerkingen over die buik. Nu tweede zwangerschap en met 12 weken al een buik zoals toen met 17 weken. Dus nog erger haha.
Sommige vrouwen krijgen helemaal niet zo'n buik, hoewel je het echt wel gaat zien op een gegeven moment maar gewoon veel later. Ik heb een collega nu die 21 weken is en mijn buik is al dikker.
Maar ik begrijp je wel. Zeker bij een eerste zwangerschap zit je juist op die buik te wachten. En maak je je misschien zorgen of het wel 'goed' is. Maar... vroeg een buik hebben en een megabuik krijgen is helaas ook niet alles 😅 misschien is dat juist het laatste wat nu helpt om te horen, maar zolang de baby groeit komt het helemaal goed ❤️ en ben je misschien wel wat meer mobiel tot later in je zwangerschap! 😃
2 maanden geleden
Ik ben slank van postuur. Ik heb op 15w nu echt al een hele duidelijke buik, het lijkt soms echt op 5 of 6 maanden zwanger. Je kan er echt niet meer naast kijken. Had dit echt niet gedacht. Het is wel een tweede kindje, bij mijn eerste duurde het echt ook veel langer en hoopte ik alsmaar op een buikje ☺️. Het komt wel!
2 maanden geleden
Ik heb precies hetzelfde ben 16 weken zwanger en geen buik. Ben wel wat voller zou zo zijn dat het daarom niet opvalt. Maar goed verloskundige vertelde dat het normaal is…
2 maanden geleden
Ik heb precies hetzelfde ben 16 weken zwanger en geen buik. Ben wel wat vol ...
Mijn verloskundige zegt hetzelfde..... Gister nog hartje geluisterd en maandag weer een echo 16 weken en 3 dagen ben ik dan. De officiële echo voor het geslacht. Is het ook je eerste?
2 maanden geleden
Hier ook! Ik merk alleen dat mijn buik iets "voller" is sinds ongeveer 16 weken (ben nu bijna 17). Ik heb wel al een zwangerschapsbroek gekocht, omdat mijn eigen jeans voor een hele kantoordag niet zo lekker zitten, maar ik pas nog wel in mijn eigen kleding.
Mijn verloskundige zei dat het vrij normaal is dat er pas iets zichtbaar wordt na ongeveer 20 weken. Ik ben ook wel wat langer, dus misschien heb ik iets meer oppervlakte 😂
2 maanden geleden
Ik ben op dit moment 15 weken zwanger & bij mij is het alleen de onderste rand van mijn buik die wat gegroeid is, maar ik lijk nog niet zwanger.
Misschien is het nog te vroeg om het te willen zien, ook omdat ik zelf al iets zwaarder was voor de zwangerschap.
Het maakt me dan toch een beetje onzeker als ik andere vrouwen zie die rond de zelfde aantal weken al wel een buikje hebben 😅
2 maanden geleden
Reactie op Vera Willie
Ik ben op dit moment 15 weken zwanger & bij mij is het alleen de onders ...
Ik snap je volkomen. Bij mij is er weinig tot niks veranderd.... Mag wel beginnen als ik tegen een ander zou zeggen, ben morgen 16 weken kijken ze mij vast raar aan 🙄 Maargoed. Geduld.
2 maanden geleden
Reactie op Herfst10
Hier ook! Ik merk alleen dat mijn buik iets "voller" is sinds ongeveer 16 w ...
🤓🤗