10 Reacties

vorige week

Ja, ik heb er twee van de H&M die echt goed zijn. Een van de twee heeft een fleece binnenlaag, heel aangenaam! Lekker warm en de buikband is ook aangenaam. De onderste op foto heeft die fleece laag de andere niet.

vorige week

(Ik weet niet welke ondersteuning je juist zoekt maar deze hebben een stevige buikband waardoor ik het gevoel heb dat mijn buik wel wat steun krijgt).

vorige week

Dit helpt mij goed tegen de rugklachten. Het lift je buik een beetje op. Zeker een aanrader. Succes!

vorige week

Reactie op DaphneHaarlem

Dit helpt mij goed tegen de rugklachten. Het lift je buik een beetje op. Ze ...
Niet om betweter te spelen. Maar ik heb bij mijn verloskundige nagevraagd of dit verstandig was. Zij benoemde dat dit vaak averechts werkt omdat je tijdens het dragen van een band de spieren in je lichaam als het ware plat legt. Hierdoor is het extra zwaar om de band weer af te doen. Kan mij goed voorstellen dat er situaties/mensen zijn waar dit wel goed bij is! Maar liever een keertje te vaak waarschuwen dan te weinig 馃檲 Of misschien alleen tijdens stofzuigen/boodschappen/wandeling/etc... Voor mij klonk het ook alsof het voor meer problemen na de zwangerschap kan zorgen, maar heb dit niet specifiek nagevraagd.

vorige week

Reactie op Meisjesdromen

Niet om betweter te spelen. Maar ik heb bij mijn verloskundige nagevraagd o ...
Aah ok茅. Ja dat klinkt wel logisch. Heb zelf geen nadelige effecten gemerkt tijdens mijn eerste zwangerschap. Droeg hem niet de hele dag maar bijvoorbeeld wel als ik een wandeling ging maken of inderdaad tijdens het huishouden. Ga dat nu ook weer op deze manier toepassen. Maar goed om erbij te vermelden dat het niet voor permanent gebruik is maar fijn kan zijn voor specifieke momentjes zoals tijdens wandelen ofzo.

Reactie op Belly1

Ja, ik heb er twee van de H&M die echt goed zijn. Een van de twee heeft ...
Is dit ook fijn voor wat langere mensen? Ik ben 175

6 dagen geleden

Reactie op RustigeZonnewende709547

Ik ben 1m63 馃檲. De wijde legging is wel te lang voor mij.. De spannende legging ook maar dat valt niet zo op. Maar voor 1m75 zal de wijde legging misschien wel niet tot op de grond komen 馃.

6 dagen geleden

Reactie op RustigeZonnewende709547

Ik ben 170 en heb die van de hm ook. Bij mij zit hij precies goed, ben dus bang dat hij voor jou net kort oogt...

14 uur geleden

Reactie op Belly1

Ja, ik heb er twee van de H&M die echt goed zijn. Een van de twee heeft ...
Heb de mama flared gehaald en deze zit heel fijn! Thanksss voor de tip

12 uur geleden

Reactie op Sonamu

Heb de mama flared gehaald en deze zit heel fijn! Thanksss voor de tip
Oh leuk! Heb die nu ook weer aan vandaag 馃槉.