11 Reacties

Hier ook veel last van in huis. Al wekenlang. 2 weken geleden naar de chiropractor geweest. (Schijnt heel goed voor de zwangerschap te zijn). Daar zag de chiropractor dat de schouderbladen scheef zijn gaan staan op de één of andere manier. Met een behandeling heeft hij dat deels kunnen corrigeren. Gister een zwangerschaps massage geboekt. Dat was ook heel fijn. Vooral goed voor jezelf zorgen denk ik!

6 uur geleden

Reactie op AffectieveMeeuw576058

Dit bericht is verwijderd
Oo eens kijken daarnaar dan! Ik las online dat het ook evt zwangerschaps vergiftiging hellp syndroom etc kan zijn dus schoot zelf in paniek en gelijk even de verloskundige gebeld.

Reactie op Aukiixo

Oo eens kijken daarnaar dan! Ik las online dat het ook evt zwangerschaps ...
Oei dat klinkt wel heel heftig! Ik hoop het niet hoor.. Jeetje Sorry wilde mn reactie bewerken, maar had per ongeluk verwijderd

6 uur geleden

Ik heb vanaf vandaag ook hier erg last van, weet me geen houding aan te nemen wanneer ik zit op een stoel

6 uur geleden

Ik doe aan shiatsu behandelingen (als je het zo schrijft🫣) en zij gaf aan dat dit komt omdat mijn borsten 2 cuppen zijn gegroeid en je een hogere houding aanneemt vanwege de grootte van de buik

5 uur geleden

Zijn het vooral je spieren (kan je het uitlokken als je erop drukt) of vastzittende aan de ademhaling en ben je benauwd? De laatste zijn dingen waar je evt naar de huisarts mee zou kunnen gaan. De eerste id idd wellicht door spier, veranderde houding en gewicht natuurlijk!

5 uur geleden

Reactie op Flowercreabea Mom2B

Zijn het vooral je spieren (kan je het uitlokken als je erop drukt) of vast ...
Inderdaad benauwd ook ..

5 uur geleden

Reactie op Aukiixo

Inderdaad benauwd ook ..
Dan zou ik laagdrempelig contact leggen met je huisarts. Gewoon om het e.e.a. te checken! Benauwd kan ook door de groeiende buik dus meteen alarm hoeft er niet te zijn, maar een huisarts weet wel de juiste vragen te stellen evt.

5 uur geleden

Reactie op Flowercreabea Mom2B

Dan zou ik laagdrempelig contact leggen met je huisarts. Gewoon om het e.e. ...
Ik heb contact opgenomen met de verloskundige die komt nu langs voor controle. Evt daarna nog huisarts? Of is dit voldoende

5 uur geleden

Reactie op Aukiixo

Ik heb contact opgenomen met de verloskundige die komt nu langs voor contro ...
Ik denk dat zij er ook goed naar kijken hoor. Je kunt het ook met haar bespreken: als het buiten haar expertise is vaak geven ze het wel zelf aan. Kijk hoe je erna voelt en op basis daarvan verder kijken. Zij zijn uiteindelijk de zwangeren expert!!