60 Reacties

2 maanden geleden

Yep! Sinds het einde van het eerste trimester ervaar ik dit al. Geen idee waarom. Iedere nacht zomaar klaarwakker, meerdere uren achter elkaar. Mijn moeder zegt dat het mijn lichaam is die alvast went aan het nachtelijke voeden straks, ik ben (was) nogal een diepe slaper dus ik hoop ergens dat het maar waar is 😅

2 maanden geleden

Reactie op GeestigeGolf070926

Yep! Sinds het einde van het eerste trimester ervaar ik dit al. Geen idee w ...
Ja dat was ik ook altijd maar als je baby huilt daar wordt je wel wakker van hoor dan schiet je lijf in een andere modus haha! Wat doe jij in die uren dat je wakker bent?

2 maanden geleden

Ik ben ook wakker. Bij mij gaat t meestal mis als ik na 2.30uur moet plassen . Als ik daarvoor ga slaap ik vaak redelijk snel verder maar als ik daarna wakker wordt kom ik nauwelijks in slaap... Slaap ook wel extra licht sinds mn zwangerschap heb ik het idee... T zijn fases hou ik me maar aan vast!💪

2 maanden geleden

Reactie op Fran-cesca

Ik ben ook wakker. Bij mij gaat t meestal mis als ik na 2.30uur moet plass ...
Ja! Dat heb ik ook. Mijn dochter wordt ook nog zo’n 2/3 keer wakker dan slaap ik meestal wel door nadat ik haar een speen of fles heb gegeven. Maar die ene keer plassen dan blijf ik wakker 😓

2 maanden geleden

Reactie op Noenoe88

Ja dat was ik ook altijd maar als je baby huilt daar wordt je wel wakker va ...
Heel soms word ik wakker met mega honger dus dan eet ik heel snel iets kleins. Voornamelijk ook erg vaak naar de wc. En zodra ik wakker word komt mijn kat vaak bij me liggen en eist aandacht en knuffels dus dan ben ik daar ook weer mee bezig. En ook een beetje doelloos op m’n mobiel kijken natuurlijk 🫠 En jij?

2 maanden geleden

Reactie op GeestigeGolf070926

Heel soms word ik wakker met mega honger dus dan eet ik heel snel iets klei ...
Ja eten ook, tv kijken tot ik weer in slaap val of TikTok filmpjes. Straks komt er een tijd dan wil ik alles schoonmaken, ook in de nacht haha dat had ik vorige keer 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Fran-cesca

Ik ben ook wakker. Bij mij gaat t meestal mis als ik na 2.30uur moet plass ...
Hier precies hetzelfde.

2 maanden geleden

En dan 's ochtends moeite met opstaan want dan lig ik zo lekker 😅

2 maanden geleden

Reactie op Fran-cesca

En dan 's ochtends moeite met opstaan want dan lig ik zo lekker 😅
Haha dat heb ik niet, maar ik heb dan ook een klein menselijk wekkertje naast me 🥰
Oh wat herkenbaar om te lezen! Ik ben in verwachting van ons eerste kindje, dus niet al een spruit de me wakker maakt. Maar vanaf het begin van de zwangerschap word ik bijna gegarandeerd tussen 3 en 5 uur wakker. Vanaf een week of 8 moet ik ook altijd plassen, maar terug in slaap vallen lukt me meestal niet. Tot de wekker bijna gaat, dan natuurlijk wel😅 Veel mensen om me heen herkennen dit totaal niet van hun zwangerschap, wat me ook een beetje onzeker maakte. Maar ik heb toch ook al veel informatie gelezen dat het toch waarschijnlijk de hormonen zijn. Nu nog maar proberen nog een keer om te draaien!

2 maanden geleden

Hier vooral last van hazenslaapjes. Waardoor een keer of 7 per nacht een tijdje wakker. Gelukkig niet alle nachten maar wel heel regelmatig. Ik mijd wel echt mijn telefoon. Blijf gewoon liggen. In de hoop dat het beter wordt. Maar na 06 00 geef ik het op.

2 maanden geleden

Reactie op BetoverendeDennenappel937189

Oh wat herkenbaar om te lezen! Ik ben in verwachting van ons eerste kindje, ...
Ja ik heb dit ook altijd tussen 2 en 5 ergens en dan gewoon 2 uur wakker. Eerste zwangerschap precies hetzelfde. Ik wist toen wel zeker dat het van de zwangerschap was want ik was altijd een hele vaste slaper en moest minimaal 8 uur slaap hebben.

2 maanden geleden

Potverdikkie al de hele avond aan het spugen enzo. Wat verkeerd gegeten denk ik. Hoop zo wel even te slapen, ik moet er om 7 uur uit voor werk 🙁

2 maanden geleden

Reactie op Noenoe88

Potverdikkie al de hele avond aan het spugen enzo. Wat verkeerd gegeten den ...
Ohhh wat naar! Hoe gaat het nu met je?

2 maanden geleden

Reactie op Ilm2024

Ohhh wat naar! Hoe gaat het nu met je?
Nu pas weer beter. Ik was echt goed ziek!

2 maanden geleden

🤣🤣🤣 deze vind ik leuk

2 maanden geleden

Ooo niet in de nacht maar wel elke dag heel vroeg wakker en dan kan ik niet meer slapen

2 maanden geleden

Ook heel vervelend! Ik ben echt al een paar weken letterlijk elke nacht minimaal 2-3 uur wakker

2 maanden geleden

Ik heb hier ook heel veel last van (gehad). Lag na het plassen uren wakker. Nu heb ik gelezen dat het ook door een lage bloedsuiker/honger kan komen. Waardoor het lastiger is om weer terug in slaap te komen. Sinds een paar dagen eet ik dan voor het slapen nog een stuk fruit en wat noten. En tot nu toe lijkt dit echt te helpen!! Dus wie weet helpt dit voor iemand anders ook.

2 maanden geleden

Reactie op BehulpzameMist872381

Ik heb hier ook heel veel last van (gehad). Lag na het plassen uren wakker. ...
Vorige zwangerschap vrat ik me rond ‘s nachts haha 😅 Wel heb ik geleerd om er aan toe te geven en dan val ik makkelijker in slaap ipv dat ik denk van ‘oh die kleine ligt om half 7 weer wakker of ik moet zo vroeg werken’. Dat werkt ook wel op m’n nerves…