151 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op To0ske
Hier hetzelfde! Vind het soms erg spannend om al die onzekerheden terug te ...

Leuk! Gefeliciteerd. Heb je een inwendige echo gehad? Ben benieuwd want ik heb dus bij beide zwangerschappen nooit inwendig gehad, terwijl ik dit wel altijd lees. Ben nu verhuist dus wel andere praktijk waar ik naartoe ga 🙈
5 maanden geleden
Herkenbaar! Ik word er ook onzeker van, maar probeer mij op positieve te focussen. Voel mij tot nu toe vrij goed, inmiddels 5wk +4. Moet alleen nog best even wachten tot de eerste echo, 17sept.
5 maanden geleden
Reactie op To0ske
Hier hetzelfde! Vind het soms erg spannend om al die onzekerheden terug te ...

Gefeliciteerd! 🩷🩵 dat is een mooie echo!
Ja ik begrijp ze ook heel goed en heb zelf in hetzelfde schuitje gezeten, maar soms trekt het me ook weer helemaal terug in de tijd. Terwijl ik zo graag positief wil blijven!
5 maanden geleden
Wij hebben gister een superecho gehad met 7+5 (maar gemeten op 8+1 dus weer een paar daagjes erbij gekregen 🥰). Bij onze vk laten ze ook al hartje horen vanaf 8 weken, maar wel heel kort. Maar we hebben een usb stickje met een filmpje ervan dus ik kan er nu constant naar luisteren ! ❤️
5 maanden geleden
Reactie op DiscreteKomeet531059
Wij hebben gister een superecho gehad met 7+5 (maar gemeten op 8+1 dus weer ...
Oh dat is een mooi cadeautje zeg! Bij ons vk doen ze het echt pas later in de zwangerschap maar meten ze het wel even met de echo. Toch bijzonder hè hoe dat allemaal kan! 🥰
5 maanden geleden
Ik ben vandaag 8+1, heb vorige week woensdag een mooie echo gehad met een kloppend hartje en geschat op 7+5 toen. ☺️
Is voor mij mijn eerste kindje. Mijn man heeft al een dochter uit een eerdere relatie. Gelukkig hebben we met elkaar afgesproken dat die niks zal vergelijken met betrekking tot m’n kwaaltjes.
So far so good! 1 september m’n officiële intakegesprek bij de vk en een week later mijn termijn echo. Kan niet wachten om m’n kleine wondertje weer te mogen bewonderen. Zo bijzonder allemaal! 🥰
5 maanden geleden
Reactie op Noenoe88
Ik heb gister nog even een test gedaan alvast voor de aankondiging over een ...

Ik ga rond de tijd van de nipt foto’s maken van m’n dochter met een trui aan met big sis. En dan met de echo foto’s. Dit wil ik graag doen op de zandvlakte bij Drenthe.
5 maanden geleden
Ik heb hier ook wel behoefte aan! Ik zat op het punt om mijn account te verwijderen door alle, meeste, negatieve topics. Als ik die zie open ik ze meestal ook automatisch gewoon wat ik wil vermijden. Ik ben volgens berekening 7+2. Vorige week al een echo gehad en een kloppend hartje gezien😊. Vrijdag weer een echo bij de verloskundige, ik hoop zo erg dat het goed blijft gaan!
5 maanden geleden
Reactie op Noenoe88
Ik heb gister nog even een test gedaan alvast voor de aankondiging over een ...

Wat een mooie knalstreep 🥰!
Wij gaan ook een fotoshoot doen, ik heb het geluk dat een goede vriendin van mij fotograaf is. Mn zoontje krijgt dan een trui met "brother" aan en we gebruiken de eerste echofoto's om vast te houden tijdens de shoot. Geen idee hoe ik de shoot door ga komen qua misselijkheid 🙈, maar wel enorm veel zin in! We doen de shoot aanstaande zaterdag al (ik ben nu 9 weken), dan heeft zij genoeg tijd om te editten en daarna deel ik de foto's na een goede 13-weken echo. Ouders en vriendinnen weten het allemaal al, dit is dan voor andere vrienden en verdere familie ☺️
5 maanden geleden
Ik heb net heerlijk een zwangerschaps hormoon boos buitje gehad omdat mijn vriend voor zichzelf bij de winkel tonys had gehaald en voor mij milka. Hoe haalt ie het in zn hoofd! 180 gr tonys vs 90 gr milka. Die dunne flutreep past niet eens een hele hazelnoot in. 🤣🤣🤣😅
Hahha vond dit zon nutteloos grappige hormoon bui dat ik m wel even wilde delen.
En de milka smaakte alsnog heerlijk (met een stuk van zijn tonys dat wel) 😂
Past dit in dit topic? 🫣😅