118 Reacties
4 weken geleden
Ah ja, heel benieuwd naar andere kamers!
Ik ben nog niet begonnen aan de kamer, maar wel aan het moodboard! Thema: dingen in de lucht. ☀️🌙☁️🪿🎈

4 weken geleden
Wij zijn ook begonnen met schilderen! We gaan de onderste helft ‘botanical green’ doen en bovenste helft wit. Meubels worden zwart en we hebben wat accessoires van Nijntje, waaronder de gordijnen😊
4 weken geleden
Reactie op Liefs Knorretje
Ah ja, heel benieuwd naar andere kamers!
Ik ben nog niet begonnen aan de k ...

Wat leuk😍 ik ben benieuwd hoe je zo’n moodboard maakt.
Wil ik ook wel doen geeft toch meer overzicht
4 weken geleden
Reactie op OptimistischeLavendel967712
Wat leuk😍 ik ben benieuwd hoe je zo’n moodboard maakt.
Wil ik ook wel doe ...
Op Pinterest! Op het plusje klikken, kiezen voor collage en dan je eigen foto's/screenshots erin plakken. De app kan het item er dan zelf voor je uitknippen 😊 Is ideaal voor overzicht ja!
4 weken geleden
Reactie op Liefs Knorretje
Op Pinterest! Op het plusje klikken, kiezen voor collage en dan je eigen fo ...
Oh wat fijn! Ik wist niet dat het kon op pinterest. Ik ga vandaag even kijken thanks😊
4 weken geleden
Reactie op MamaRieJj
Zo leuk om te zien al! 😍 Mijn man en ik liggen nog niet helemaal op 1 lijn ...

Heel herkenbaar, mijn man en ik willen beiden ook iets heel anders. 🤣
4 weken geleden
Reactie op Jori93
Dit is de huidige inspiratie. Na de 20w echo gaan we beginnen.
Voor de erv ...

Ik zou het niet doen.. ik heb dit namelijk bij de kamer van ons dochtertje gedaan. Met best wel prijzig behang van Photowall en toen ook nog gekozen voor de extra dikke variant. T was echt niet mooi geworden en ben best een ervaren behanger. Toen ze 2 is geworden alles eraf gehaald en opnieuw behangen omdat ik me er echt aan bleef storen 😥
4 weken geleden
Wij doen dit behang, met sierplinten en sierlijsten in het dak. Verder witte meubels die heel iets afgewerkt zijn☺️

4 weken geleden
Reactie op MamaRieJj
Whahah ja dat is toch een drama 🤣 En ik wil me zin 🤪
Haha, dat inderdaad! Wij zijn het vanavond wel eens geworden over de kleuren van de muren. We hebben even anderhalf uur bij de gamma gestaan 🤣
4 weken geleden
Reactie op Jori93
Dit is de huidige inspiratie. Na de 20w echo gaan we beginnen.
Voor de erv ...

Ik zou het oude behang weghalen (hebben het ook vorige week gedaan). Als je verf of andere laag behang erop doet wordt het daarna veel moeilijker om het ooit weg te krijgen als je nog eens wat anders met die kamer wil. Een enkele laag kaal behang is zo weg met wat stoom en als je daarna toch weer gaat behangen hoef je niet zoals wij alle lijmresten weg te halen.
4 weken geleden
Ik ga voor dit behangetje op 1 wand en verf de commode ook in zo’n kleur. Rest van de kamer nog niet helemaal over uit. Misschien de wand tegenover het behang ook in zo’n aubergine kleur en de andere wand in de kleur singing sand.
Ik mag in totaal 4 slaapkamer gaan behangen omdat de oudste 2 jongens naar zolder gaan en de meiden komen dan op de slaapkamers waar de jongens nu slapen.

4 weken geleden
Oh wat leuk om al die voorbeeld kamertjes te zien!
Wij hebben de meubeltjes al uitgezocht en willen er een beetje een soort ‘bosdieren’ thema van maken. Een muur willen we oudroze doen en aan de andere kant een muursticker. 😊