40 Reacties
5 dagen geleden
Ik kom vooral de laatste dagen heel lastig in slaap. Lig dan uren te draaien. Als ik eenmaal slaap, slaap ik gelukkig goed
5 dagen geleden
Ik word alleen wakker om te plassen en me om te draaien in bed haha. Slaap met zo’n kussen dus moet echt wakker worden om me om te rollen. Gelukkig val ik meestal wel weer snel in slaap
5 dagen geleden
Ja ik ook… ben wel echt heel moe. Maar zie wel veel uren van de klok….. 🕰️ val dan wel weer snel in slaap gelukkig. Want de dreumes is rond 07.30 weer wakker😁
5 dagen geleden
Ik slaap wel maar dusdanig onrustig dat ik altijd moe wakker wordt. Vaak als ik moet plassen ben ik zo minimaal een uur wakker. Heel vervelend!
5 dagen geleden
Oh ja ik heb dit ook! Slaap wel goed in, moet dan tussen 2 en 3 een keer plassen en kom dan niet meer in slaap... Heel vervelend want wordt er niet leuker van haha
5 dagen geleden
Ohja heel herkenbaar! ‘s Nachts wakker worden, niet eens per se om te plassen, en dan niet meer in slaap komen. En als je dan weer in slaap valt en je wekker gaat voelt het alsof je middenin de nacht moet opstaan… ik sta open voor de gouden tip haha!