8 Reacties

9 uur geleden

Ik heb em afgelopen vrijdag gehad, en dat is precies hoe ik me er ook onder voel. Het viel reuze mee, het met honger moeten wachten vond ik vele malen erger. Succes voor de mama's die nog moeten!

9 uur geleden

Vrijdag gedaan had lekker netflix gekeken. Qua tijd verdrijft was dat prima te doen. Mijn uitslag was niet okey morgen afspraak bij de diabetes verpleegkundigen. Gedoe

9 uur geleden

Ik heb de test vandaag gehad ook ik vond het reuze meevallen. 鈽猴笍 ik vond de twee uur wachten wel lang duren ivm honger en dorst. De uitslag was goed en dat is fijn
Ik was Bruids gegaan en maandag uitslag en deze was goed. Ook ik vond de test ook prima te doen!

2 uur geleden

Huh is dit een moetje?
Fijn dit te horen! Ik heb hem in januari. In verband met mijn bloedgroep moest ik precies tussen 27-28 weken bloedprikken dus combineren het. Maakte mij best wel druk door alle negatieve verhalen. Fijn dat jullie ook de betere verhalen delen!

1 uur geleden

Ik heb hem in mijn vorige zwangerschap gehad en gisteren weer, vond het echt helemaal prima! Heb deze keer in het ziekenhuis geprikt en mocht die 2 uren wachten in het restaurant. Het enige nadeel vond ik alle etende mensen om me heen terwijl ik zo鈥檔 honger had 馃槀 Hier alles helemaal in orde!

18 minuten geleden

Reactie op RoosBr

Huh is dit een moetje?
Nee hoor, alleen als je een indicatie ervoor hebt. Zoals een baby met een groot buikje (dat had ik). Bij mij ook prima te doen en goede uitslag gelukkig! Baby wordt gewoon lekker bollie 馃グ