525 Reacties

5 maanden geleden

Af en toe wat buikkrampen, maagzuur.. maar vooral moe 馃ぃ

5 maanden geleden

Ik ben sinds maandag echt heeeeel erg moe en weinig eetlust. Af en toe wat misselijkheid, maagzuur en krampen, maar dat is nog goed te doen haha. En wat zijn jouw symptomen?

5 maanden geleden

Reactie op SDFM

Af en toe wat buikkrampen, maagzuur.. maar vooral moe 馃ぃ
Ohja..en pijnlijke borsten 馃檲

5 maanden geleden

Reactie op SDFM

Ohja..en pijnlijke borsten 馃檲
Hoeveel DPO ben jij? Bij mij vallen mn borsten nog mee, begint wat op te komen haha. Maar ben ook pas 11 dpo.

5 maanden geleden

Reactie op OntspannenVogel350042

Hoeveel DPO ben jij? Bij mij vallen mn borsten nog mee, begint wat op te k ...
Ik ben nu 13 dpo maar ik heb nu al een week wat gevoeligere borsten maar het wordt nu wel erger 馃槄

5 maanden geleden

Gevoelige/zware borsten, hoofdpijn en veel misselijkheid. Ook flink verkouden, maar weet niet of dat ook een kwaaltje is haha

5 maanden geleden

Hier sinds enkele dagen krampjes vooral bij mijn keizersnede litteken... borsten die jeuken beginnen vanaf deze avond wat pijn te doen en krampjes iets zachter. Ook minder eetlust en soms misselijk.

5 maanden geleden

Reactie op Draakje8

Gevoelige/zware borsten, hoofdpijn en veel misselijkheid. Ook flink verkoud ...
Verkouden is zeker een kwaaltje

5 maanden geleden

Reactie op Nikitadg1986

Verkouden is zeker een kwaaltje
Pfff zoo vervelend!!

5 maanden geleden

Reactie op SDFM

Ik ben nu 13 dpo maar ik heb nu al een week wat gevoeligere borsten maar he ...
Dat zou in ieder geval een goed teken moeten zijn 馃ぃ

5 maanden geleden

Ik ben 4,5 week en die buikpijn en rugpijn is echt ondraaglijk, dus enorm angstig 馃槱 - nog niet echt lastig van gevoelige borsten en af en toe geen eetlust/ misselijkheid (denk dat het eerder komt door de spanning tot m鈥檔 NOD is)馃槀

5 maanden geleden

Ik slaap heel slecht, veel wakker en wordt ook elke dag vroeg wakker met het gevoel alsof er een bus over me heen gereden is. Mijn eerste symptoom was een gek gevoel in mijn keel, niet echt misselijk maar wel een beetje het gevoel een brok weg te moeten slikken. En ik voel af en toe krampjes.

5 maanden geleden

Vandaag een positieve test (of 3) 馃槃. Mijn symptomen (denk ik). - maagzuur - pijnlijk borsten 's avonds (alsof ze bont en blauw zijn). - af en toe kramp - Extreem moe!! Dacht dat dit kwam door de drukte op werk, maar nu goed te verklaren - stemmingswisselingen haha! En ik las net ergens dat je smaak iets kan veranderen. Ik wilde vd week geen frikandel meer eten wat ik vond ze ineens zo goor 馃槀. Mijn vriend had echt zoiets "Je eet deze altijd" en nu dachten we aah...馃槈

5 maanden geleden

Ik zit nu op mijn NOD. Ik ben heel moe! Ik heb het ook zuur en ik heb weinig eetlust. Ik wordt elke ochtend wakker met een soort slijm in mijn keel en neus. En krampjes 馃槉

5 maanden geleden

Ik had ook keelpijn deze week. Wist niet dat dat bij de symptomen hoorde, ik leg het verband ook niet helemaal. Verder moe, heftige dromen en licht wat misselijk. Vandaag positief getest op dag 13 dpo.
Meer dames last van een zeurderige menstruatie pijn? Of gewoon vroege bandenpijn?

5 maanden geleden

Gevoelige borsten met vlagen. En vanmorgen enorm misselijk. Maar dat zal wel door de zenuwen van de test gekomen zijn 馃き

5 maanden geleden

Ik ben 4,5 week en die buikpijn en rugpijn is echt ondraaglijk, dus enorm a ...
Helaas een miskraam geworden

5 maanden geleden

Helaas een miskraam geworden
Och, heel veel sterkte 馃ゲ

5 maanden geleden

Gister was mijn NOD, maar sinds een paar dagen had ik al wat vage klachtjes: - vermoeid/slecht slapen - zuurbranden in slokdarm - Borstgevoeligheid - Bijna geen krampen eigenlijk, soort spiersamentrekkinkjes soms. - Had het warm en heb het sneller warm Ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.