5 Reacties
4 weken geleden
Heel herkenbaar! Ik lig al weken rond 20.00 in mijn bed en ik val dan ook direct in slaap. Zwanger zijn/ werken/ huishouden en een kleintje is ook best veel! Lekker vroeg naar bed zodat je overdag alles (net) redt.
4 weken geleden
Ik lees dat je ijzer tussen de 9 a 10 is. Ik denk dat je daarmee je HB bedoelt, je zou nog eens kunnen kijken wat je ferritine is, dat is je ijzervoorraad, wellicht is deze wel laag! Moet minimaal 20 zijn, maar huisartsen hanteren ook al wel 30.
Verder denk ik dat je gewoon een heel erg druk leven hebt. Is al een hele uitdaging als je niet zwanger bent, laat staan als je lichaam ook nog eens constant zo hard bezig is! Misschien kun je kijken naar wat minder lange werkdagen? Je werk-prive belans moet ook goed zijn natuurlijk. En je bent pas op de helft. Zorg goed voor jezelf 馃槉
12 uur geleden
Mijn ijzer is inderdaad voor mijn doen flink gezakt. Van ruim 9 naar 6,3. Dus nu extra ijzer slikken. Daarnaast is mijn baarmoeder blijkbaar ook veel te hard gegroeid. Van gemiddeld naar veel te groot. Dus dat kon ook zorgen voor de vermoeidheid en krijg ik nu extra controles en echos voor
12 uur geleden
En heb met werk nu afgesproken dat ik dit jaar volledig thuis kan werken (werkzaamheden iets aangepast). Maar volgend jaar wordt dat wat lastiger ivm bezetting. Dus hopelijk is mijn energie dan weer op pijl.