482 Reacties
4 maanden geleden
Eerste paasdag, 5 april! Haha 馃き Leuk om een groepje te zien die qua tijd ongv het zelfde zitten.
4 maanden geleden
Ja ik miste hem ook al! Ik ben 2 april uitgerekend zoals het nu lijkt, 2 september pas de eerste echo vanwege een familieweekend het weekend ervoor haha. Ik wilde het pas erna, omdat ik anders niet mijn mond kan houden en het mijn schoonouders meteen wil vertellen, en die vinden het dan waarschijnlijk heeel moeilijk dat familieweekend om niks te zeggen of doen 馃檲 het is mijn tweede kindje dus ik merk dat ik alles wat rustiger aan doe. En jij?
4 maanden geleden
Hier vermoedelijk 1 april 馃槄
1 september pas eerste echo omdat we op vakantie zijn!
4 maanden geleden
Reactie op Romyx2211
Aah leuk! Ja ik was eerst 28 maart uitgerekend, maar nu teruggezet naar 5 a ...
Ha ik ook precies dit! Teruggezet en tweede kindje :) m鈥檔 eerste kwam bij week 39 dus denk dat het alsnog eind maart gaat worden!
4 maanden geleden
Reactie op Lootje2219
Eerste paasdag, 5 april! Haha 馃き Leuk om een groepje te zien die qua tijd o ...
Wat leuk, zelfde datum! Heb jij je eerste echo al gehad?
4 maanden geleden
Volgens de app ben ik op 5 april uitgerekend. Binnenkort de echo dus ben benieuwd!
4 maanden geleden
Reactie op roxannes94
Wat leuk, zelfde datum! Heb jij je eerste echo al gehad?
Jaa, afgelopen woensdag! Echt zo leuk allemaal. En jij?
4 maanden geleden
Reactie op Dropfruitje94
Ja ik miste hem ook al! Ik ben 2 april uitgerekend zoals het nu lijkt, 2 se ...
Wij zijn er op vakanfie met vrienden achter gekomen dus hebben het hen meteen verteld. Vandaar dat ik dit keer ook niet te lang wacht met anderen vertellen.
De vorige x pas net 12 wk. Nu a.s woensdag na de eerste echo gaan we gelijk langs mijn ouders en zus 馃槂 en rondje videobellen
4 maanden geleden
Reactie op Lootje2219
Jaa, afgelopen woensdag! Echt zo leuk allemaal. En jij?
Jaa zo leuk allemaal! 馃グ ik heb dinsdag de eerste echo, ben helemaal benieuwd!
4 maanden geleden
Leuk, ik naar eigen berekening rond 3 april. A.s. dinsdag eerste afspraak dus ben benieuwd of dit klopt.馃槄 Vind het wel grappig dat mijn kind ook een bloesem(lente) kind wordt, had ik nooit gedacht. Doet mijn nickname en liefde voor馃尭 eer aan.馃槄