482 Reacties

4 maanden geleden

Eerste paasdag, 5 april! Haha 馃き Leuk om een groepje te zien die qua tijd ongv het zelfde zitten.

4 maanden geleden

Hier ook waarschijnlijk 4 april

4 maanden geleden

Ja ik miste hem ook al! Ik ben 2 april uitgerekend zoals het nu lijkt, 2 september pas de eerste echo vanwege een familieweekend het weekend ervoor haha. Ik wilde het pas erna, omdat ik anders niet mijn mond kan houden en het mijn schoonouders meteen wil vertellen, en die vinden het dan waarschijnlijk heeel moeilijk dat familieweekend om niks te zeggen of doen 馃檲 het is mijn tweede kindje dus ik merk dat ik alles wat rustiger aan doe. En jij?

4 maanden geleden

Aah leuk! Ja ik was eerst 28 maart uitgerekend, maar nu teruggezet naar 5 april鈽猴笍 dus nu ondertussen 7 weken zwanger van ons 2e kindje鉂わ笍

4 maanden geleden

Hier vermoedelijk 1 april 馃槄 1 september pas eerste echo omdat we op vakantie zijn!

4 maanden geleden

2 april 馃グ

4 maanden geleden

Reactie op Romyx2211

Aah leuk! Ja ik was eerst 28 maart uitgerekend, maar nu teruggezet naar 5 a ...
Ha ik ook precies dit! Teruggezet en tweede kindje :) m鈥檔 eerste kwam bij week 39 dus denk dat het alsnog eind maart gaat worden!

4 maanden geleden

Reactie op Daisyxx123

Ha ik ook precies dit! Teruggezet en tweede kindje :) m鈥檔 eerste kwam bij w ...
Oh wat grappig! Mijn eerste kwam met 41+5. dat vond ik toen verschrikkelijk maar zou ik nu ivb met de datum niet zo erg vinden馃檲

4 maanden geleden

Reactie op Lootje2219

Eerste paasdag, 5 april! Haha 馃き Leuk om een groepje te zien die qua tijd o ...
Wat leuk, zelfde datum! Heb jij je eerste echo al gehad?

4 maanden geleden

Ik ben 3 april uitgerekend 馃グ

4 maanden geleden

Volgens de app ben ik op 5 april uitgerekend. Binnenkort de echo dus ben benieuwd!

4 maanden geleden

Reactie op roxannes94

Wat leuk, zelfde datum! Heb jij je eerste echo al gehad?
Jaa, afgelopen woensdag! Echt zo leuk allemaal. En jij?

4 maanden geleden

Reactie op Dropfruitje94

Ja ik miste hem ook al! Ik ben 2 april uitgerekend zoals het nu lijkt, 2 se ...
Wij zijn er op vakanfie met vrienden achter gekomen dus hebben het hen meteen verteld. Vandaar dat ik dit keer ook niet te lang wacht met anderen vertellen. De vorige x pas net 12 wk. Nu a.s woensdag na de eerste echo gaan we gelijk langs mijn ouders en zus 馃槂 en rondje videobellen

4 maanden geleden

Haha ik dacht/denk zelf 1 april, met de eerste echo is het nu voorlopig op 2 april gezet!

4 maanden geleden

Reactie op Lootje2219

Jaa, afgelopen woensdag! Echt zo leuk allemaal. En jij?
Jaa zo leuk allemaal! 馃グ ik heb dinsdag de eerste echo, ben helemaal benieuwd!

4 maanden geleden

Hier volgens eigen berekening 3 april! Morgen hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige. Heel spannend maar ook veel zin in! 馃グ Datum kan natuurlijk nog wat veranderen met de termijnecho.

4 maanden geleden

Hoi, wat leuk allemaal! Naar verwachting hier 3 april 馃槉

4 maanden geleden

Ik ben dus echt op 1 april uitgerekend, hier ga ik natuurlijk heel veel reacties op krijgen 馃槀

4 maanden geleden

Leuk, ik naar eigen berekening rond 3 april. A.s. dinsdag eerste afspraak dus ben benieuwd of dit klopt.馃槄 Vind het wel grappig dat mijn kind ook een bloesem(lente) kind wordt, had ik nooit gedacht. Doet mijn nickname en liefde voor馃尭 eer aan.馃槄

4 maanden geleden

Ik zit naar eigen berekening op 3 april. Vrijdag de eerste echo, dus ik ben heel benieuwd. Leuk om mensen te horen die rond dezelfde datum zitten 馃槏