6 Reacties
vorige week
Ik moest dit na mijn terugplaatsing gebruiken een aantal weken. Vond et ook erg vervelend! Alles werd dik en mega gevoelig en informatie die stukken omhulsel er steeds uit was ook erg vervelend. Gelukkig was dat snel voorbij na het stoppende de capsules. Denk echt dat dit een reactie erop is want das voor iedereen verschillend. Vind et erg naar voor je! Probeer er niet te veel mee bezig te zijn anders word et helemaal hel. Ik deed mezelf een inlegkruisje voor op basis van katoen. Daardoor had ik et gevoel dat ik et op een natuurlijkere manier beschermde. Dat gaf wat meer vertrouwen erin
vorige week
Ik heb het vrij lang gebruikt en nooit pijn of roodheid gehad.. Wel vond ik het vreselijk. Zoals je zegt is het een vies iets, het loopt er uit, blijft in de wc,.. En ik had toen ook bloedverlies dus je kan je inbeelden welke vieze smurry het werd.
Zou je er niet allergisch aan kunnen zijn?
vorige week
Ik gebruik het sinds m鈥檔 positieve test, 2x per dag 2 pillen. Dus inmiddels ook wel wat ervaring馃槄
Wat ik merkte was dat ik hele pijnlijke steken in m鈥檔 vagina kreeg als ik na het inbrengen niet rustig ging liggen. Kon dan amper lopen van de pijn.
Nu lig ik altijd een uur nadat ik de pillen heb ingebracht en daardoor geen klachten. Als ik dat niet doe voel ik de steken weer opkomen. Misschien helpt een tijd rustig liggen voor jou ook?
2 dagen geleden
Ik gebruikte het voor en na mijn terugplaatsing tot en met 12 weken, wat een terror spul vond ik het. Ik had geen pijn of irritatie zoals je beschrijft, maar moest wel altijd een inlegkruisje gebruiken. Volgens mij staan de symptomen die je beschrijft wel als bijwerking in de bijsluiter?
14 uur geleden
Bedankt allemaal voor de reacties! Zo te lezen is niemand echt enthousiast over Utrogestan, en toch ook wel wat gevoeligheid bij een enkeling.
Ik heb het gevraagd aan de gynaecoloog en hij gaf aan dat het kan komen door de pillen. Helaas gaf hij ook aan dat er geen alternatief is behalve stoppen. Maar ik wil geen vroeggeboorte, dus doe er alles aan het te voorkomen. Wel ben ik er verdrietig van, nog zoveel weken met jeuk en pijn 馃槶