189 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb de hele week gezond gegeten. Ga lekker voor Maccie vandaag met een milkshake. De rest van de week wissel ik af met pasta, vlees, vis en rijst. Al vind ik het eten wat ik thuis maak opeens niet lekker meer.
3 maanden geleden
Wij gaan vanavond voor wraps met zelfgemaakte pulled chicken en rauwkost erbij! Er is dus toch meer waar ik vrolijk van word behalve chocoladekoekjes 馃槀
3 maanden geleden
- Pompoen in de oven met tomaatjes en feta. Lekker met parelcouscous.
- Zoete paprika鈥檚 gevuld met tomaatjes en feta (of mozarella) ook in de oven). Voeg nog wat parmezaan, basilicum en pijnboompitten toe!
- Een simpel roereitje met groentjes en eventueel kaas en patatjes ook bij.
- Zalm in de oven met groene asperges erbij of brocollini. Dan met rijst of parelcouscous.
- Een lekkere quiche met zalm.
- Simpele worst met appelmoes en patatjes.
- spaghetti bolognaise.
- Kabiljauw in de oven met daarover verse kruiden, 1 blik kokosmelk, tomaatjes, champignons, olijfolie en citroen (van Pascale naessens, toppertje).
- Een wok met diepvries wok groentjes, kip, sojasaus, oestersaus, kokosmelk, koriander, verse broccoli en citroen. Met rijst of noodles.
- Verse pasta pesto met basilicum, pijnboompitten, parmezaan, olijfolie en eventueel nog tomaatje of champi toevoegen.
- Pasta rode pesto uit een potje met room. Daarbij tomaatjes, groene asperges en eventueel scampi.
- Simple croque monsieurs
- Koude pla met avocado, tomaat, burrata, lekkere olijfolie en rucola.
- Frietjes uit het frietkot
- Verse pizza鈥檚 maken.
Dat zijn de dingen die ik meestal maak, maar ben zo nu ook zelf wat beu, dus handig dit topic 馃槃.
3 maanden geleden
https://www.eefkooktzo.nl/sperziebonen-ovenschotel/
Dit stond op het menu en was heel lekker!
3 maanden geleden
Pannenkoeken, maar ze vielen niet hele goed.
Had van de week parelcouscous met kabeljauw filet, wortel en cherrytomaatjes. (Hellofresh recept) die was giga lekker.
Salades gaan ook erg goed. Had van de week van rauwe spinazie, mozzarella, aardbei, komkommer, pompoenpitten, en balsamico-creme馃槏
3 maanden geleden
Wij eten vanavond verse tomaat-paprikasoep en flammkuchen met cr猫me fra卯che 馃グ
3 maanden geleden
Reactie op DiscreteKomeet531059
Wij eten vanavond verse tomaat-paprikasoep en flammkuchen met cr猫me fra卯che ...
Oh de zalm bij de flammkuchen ontbreekt nog haha