8 Reacties
gisteren
Ik ben ook al drie weken half ziek/verkouden, nu weer ziekgemeld van werk, hopelijk is het dan na de kerst klaar
gisteren
Hier inderdaad ook. Volgens mij is dit ook een heftig griepseizoen want naar mijn idee hoor ik meer mensen dan normaal die ziek zijn. Eigenlijk ben ik al sinds de geboorte van mijn zoon (3 jaar geleden) erg vatbaar voor alle virussen die hij krijgt. Ik vind het zelf ook zo'n lastige afweging, wanneer is het normaal/hoort het er nou eenmaal bij en wanneer moet je toch op zoek naar of er meer aan de hand kan zijn?
Ik blijk ook een ijzertekort te hebben. Daardoor is mijn weerstand ook minder. Ondanks pillen is de ferritine nog niet zoveel gestegen als gehoopt dus dat tekort zal ik nog wel even houden ben ik bang.
En ook last van zwangerschapsverkoudheid, dus daardoor zit die neus natuurlijk ook weer sneller verstopt.
Straks komt er ook nog de hooikoorts bij (begint bij mij vroeg, februari), dus zie het beetje somber in dat ik veel ziek zal blijven. Ik heb vanochtend met mijn werk afgesproken dat de bedrijfsarts binnenkort belt en dat ik met hem kan overleggen hoeveel uur ik moet blijven werken. Misschien is het toch ook een signaal van mijn lichaam dat ik meer rust nodig heb (en door ingewikkelde situatie thuis met depressieve partner kan dat onvoldoende op de momenten dat ik niet werk)
14 uur geleden
Herkenning hier,, Ook non stop verkouden, dan weer hoesten, dan weer oorpijn erbij. Ook kinderen op het KDV die alles meenemen en ik pik alles op, vermoedelijk ook door lage weerstand. Dit had ik bij mijn 1e zwangerschap ook (toen was ik uitgerekend in maart) maar ik wil graag blijven sporten enzo maar voel me hierdoor zo belabberd telkens
13 uur geleden
Jup, hier vanaf week 11/12 last van zwangerschapsverkoudheid. Ik wordt er echt niet goed van 🤯😵💫
10 uur geleden
Reactie op Kinderwens1👋🏻
Ik ben ook al drie weken half ziek/verkouden, nu weer ziekgemeld van werk, ...
Daar teken ik ook voor!