3 Reacties

12 uur geleden

Ik heb het ook! Ben nooit grote eter geweest maar nu eet ik alleen kleine porties wat vaker! Helpt wel Zit ook veel druk op de maag dus misschien niet zo gek?

7 uur geleden

Herkenbaar! Ook dat je het niet herkent van jezelf. Misselijk word ik niet, maar ik heb ook heel snel een vol gevoel wanneer ik eet. Ik heb weinig hongergevoel tussendoor. Ik link het maar aan dat er al veel in mn buik zit qua baby haha. Ohja en ik heb net als jij dan ook nauwelijks cravings. Ik heb s ochtends duidelijk het meest trek en gedurende de dag steeds minder. Wanneer ik eet, smaakt het gelukkig wel en soms voel ik dan wel trek. Maar dus idd snel vol. Mijn eten verspreiden over kleinere porties gedurende de dag helpt wel. Soms vraag ik me wel af of ik in totaal dan wel genoeg binnenkrijg maar ik weet ook dat de baby toch wel neemt wat ze nodig heeft.
Ik kan ook niet veel eten in 1x, dat heb ik al sinds het eerste trimester. Waar ik voor de zwangerschap prima in een restaurant mijn bord leeg kon eten (of zelfs 2/3 gangen), zit ik nu na 1 bord echt vol. Soms krijg ik het niet eens op. Daar tegenover staat dat ik wel veel honger heb, maar dus ook snel vol zit馃槀 Ik eet dus meer kleine porties en dat werkt goed