8 Reacties

11 uur geleden

Deze kunnen en mogen! (Ook volgens mijn verloskundige) Ik vind deze ook echt super fijn! Heb ik in mijn vorige zwangerschap gebruikt en laatst weer😊

11 uur geleden

Alleen paracetamol is veilig helaas. Op snoepjes zuigen kan helpen. Kamille thee met gember en honing helpt ook goed. Verder rust nemen en goed uitzieken!

11 uur geleden

Tip: download de app medimama, staat precies in welke je mag. Verder veel gember/citroen thee, pas wel op met honing❤️

11 uur geleden

Zo nodig klokje rond paracetamol en heel veel drinken! Verder helaas uitzitten, tis onwijs kut als slikken bijna niet meer gaat. Bij hevige klachten kun je keel en crp-waarde bij huisarts laten controleren en zonodig AB voor bacteriële infectie krijgen, maar vaak is t toch viraal. Mocht je oorpijn erbij krijgen kun je wel lidocaine oordruppels gebruiken. Sterkte!
Ik heb toen ik griep had (pepermunt) thee gedronken met veel honing. Dat hielp wel goed. En inderdaad paracetamol, maar dat was bij mij vooral om koorts te onderdrukken

2 uur geleden

Omg ! Ik ben ook super verkouden en heb zeker een hele strip strepsils op.. hoe erg is dat ?

1 uur geleden

Bij keelpijn helpt voor mij ZinkPharma Nord Bio-Influ-Zink Tabletten 90TB Het is natuurlijk en het helpt je weerstand. Zeker als ik moet hoesten geeft dit rust.

16 minuten geleden

Ik heb er momenteel ook enorm last van. Gisteren dus bij huisarts geweest , ze is ook mijn verloskundige. Nu medicatie gekregen. Hopelijk helpt het snel. Advies is vooral, bellen en even langs gaan. Zoals eerder gezegd wordt ontstekingswaarde gechecked en longen beluisterd. Bij mij wrs viraal, maar morgen terug om te checken. Liever in de gaten gehouden worden dan nog meer last.