5 Reacties
7 uur geleden
Wol is temperatuur regulerend en ademend. Veilig voor je baby. Het is wel beter dat je het gebruikt zonder katoenen hoeslaken eroverheen, dan worden de effecten van de eigenschappen van wol minder. Misschien is een hoeslaken van wol geschikter?
4 uur geleden
Ik heb er verschillende gekocht, voor de wieg (kan ook in de bak van de wandelwagen) ledikant, verschoningskussen en boxkleed. Dit omdat mijn dochter in januari is geboren en om haar lekker warm te houden. Ik gebruik deze nog steeds naar alle tevredenheid dus ook de baby kan er straks weer op slapen
29 minuten geleden
Wij gebruiken nog steeds veel wol. Mijn zoon is nu 1 jaar en slaapt op een wollen matrashoes. In de cosleeper sliep hij altijd op een medisch schapenkleedje. Verder hebben we een wollen wikkeldoek veel gebruikt en heeft hij wollen dekentjes. En dan nog wollen rompers, soms kleding, sloffen, etc 馃槀 Gek van wol. Ik zou indd geen katoen over de wol heen leggen, maar dan eerder kiezen voor een wollen matrashoes.
15 minuten geleden
Reactie op GezelligeEcho364979
Gebruiken jullie wol het hele jaar door? Ook in de zomer?
Ja ik wel. Wol koelt in de zomer en verwarmd in de winter. In spanje afgelopen zomer zag je ook veel mensen die wollen buggy inlegger gebruikte in zwarte buggy鈥檚 bijvoorbeeld.