9 Reacties
gisteren
Ik werk niet bij de anesthesie, maar heb op de IC gewerkt (overlap) en werk nog in de zorg. Hangt af van je vragen, wellicht kan ik antwoord geven.
gisteren
Het gaat om de ruggenprik bij geplande keizersnede en eerdere lage rug operaties weet niet of je hier wat vanaf weet? Ik wordt in een regionaal zh geopereerd maar overweeg een second opinion voor een academisch zh omdat ze hier toch meestal van meerdere dingen afweten
9 uur geleden
Ik kan je wel wat over mijn ervaring vertellen, als je wil. Ik heb ook een ruggenprik tijdens een geplande keizersnede gehad, na een grote rug operatie +- 2 jaar ervoor.
8 uur geleden
Reactie op EffectieveZonnewende100823
Het gaat om de ruggenprik bij geplande keizersnede en eerdere lage rug oper ...
Hangt ervan af: wat voor operatie was het?
Academisch wil niet altijd zeggen meer weten/ervaring. Complexere casuistieken gaan vaak naar Academisch ziekenhuizen maar juist dingen die vaker voorkomen kun je beter bij in de periferie zijn.
Je hebt altijd recht op second opinion. Daar kun je altijd naar vragen. Vaak als ze het niet vertrouwen sturen je ze zelf door. Als het goed is hebben ze ook in het Academisch ziekenhuis hun opleiding gedaan ;). Vragen kan altijd he!
3 uur geleden
Reactie op Flowercreabea Mom2B
Hangt ervan af: wat voor operatie was het?
Academisch wil niet altijd zeg ...
Waren 3 hernia operaties,
Met het gesprek gister gaven ze aan dat ik een complex geval ben en ze hier niet eerder te maken mee hebben gehad in het zh waar de keizersnede gepland staat. Daarom zou ik toch het nog via een andere weg willen laten beoordelen.
3 uur geleden
Reactie op ArtistiekeRegenwoud657218
Ik kan je wel wat over mijn ervaring vertellen, als je wil. Ik heb ook een ...
Ja graag
2 uur geleden
Waren 3 hernia operaties,
Met het gesprek gister gaven ze aan dat ik een co ...
Dan zou ik er vooral naar vragen. Kans is aanwezig dat zij dat al onderling gaan bespreken met het academisch ziekenhuis die wel daar expertise in hebben, maar vooral met hun bespreekbaar maken kom je mee verder!
2 uur geleden
Reactie op Flowercreabea Mom2B
Dan zou ik er vooral naar vragen. Kans is aanwezig dat zij dat al onderlin ...
Had het gevoel dat ik heel erg werd afgedaan en ze niet blij was met mijn vragen. Ze hebben geen ervaring ermee maar ze zouden het wel even kunnen. Dit gaf mij geen vertrouwen heb net toch na overleg hier thuis gebeld voor een second opinion
2 uur geleden
Had het gevoel dat ik heel erg werd afgedaan en ze niet blij was met mijn v ...
Second opinion heb je recht op! Zij kunnen ook zeggen nee moeten ze aankunnen en dan is het ook goed. Dan ben jij in ieder geval gerustgesteld!!
Succes !!!