3 Reacties

17 uur geleden

Ik heb dit ook gehad bij mijn eerste maar wel pas laat in de zwangerschap. Bij mij was het mega acuut, had een heel weekend nachtenlang huilend van de jeuk aan handen en voeten niet geslapen (en geen idee wat het kon zijn) dus toen ik maandag de huisarts belde werd ik gelijk doorgestuurd en ingeleid omdat de waardes zo hoog waren dat het gevaarlijk was voor de baby. Heb geen ervaringen met het zo vroeg al hebben. Wat ervaar jij tot nu toe?

16 uur geleden

Reactie op RoosBr

Ik heb dit ook gehad bij mijn eerste maar wel pas laat in de zwangerschap. ...
Ik begon ook met heel erge jeuk aan handen en voeten tot bloedens aan toe gekrabt gelukkig met de medicijnen is dit een stuk minder ik hoorde indd ook dat je het pas krijgt in het laaste trimester ben gewoon heel erg bang mijn waardes waren 51 en ze hopen dat dit lager gaat met de medicijnen ben echt wel bang dat me kindje iets overkomt

14 uur geleden

Reactie op dientje-24

Ik begon ook met heel erge jeuk aan handen en voeten tot bloedens aan toe g ...
Die jeuk is echt verschrikkelijk he. Ze gaan je nu hopelijk goed in de gaten houden en als het te risicovol wordt handelen ze ernaar. Wel eng dat het nu al zo vroeg gebeurt. Kunnen ze je een beetje geruststellen? Hoop dat het te doen blijft voor je. Tegen mij zeiden ze over die jeuk dat het enige medicijn dat het echt zou verhelpen bevallen was. Dat klopte ook, direct erna was het volledig weg. Hoop dat de kleine man zo lang mogelijk veilig in je buik kan blijven.