3 Reacties

gisteren

Hi! Ik ook sinds week 5 constant moe en misselijk nu bijna 21 weken en nog steeds elke dag zo!. Ik vind het ook enorm zwaar maar probeer echt vast te houden aan de gedachte dat ik straks een kleine er voor terugkrijg. Verder sinds 2 weken ook buikkrampen vooral savonds!
Hier ook sinds week 4 misselijk en overgeven. Nu 24 weken en nog steeds niet verbeterd. Bekken instabiliteit en spataders in benen. Heb voor bekken instabiliteit op advies van anderen een afspraak staan bij osteopaat. Verder ben ik gelukkig iemand die graag thuis zit, dus die rust neem ik wel. Zit volledig in de ziektewet. Rust is bij mij enige wat werk. Met medicijnen voor wanneer ik extreem overgeef. Baby uitzet online shoppen doet me veel plezier en het kamertje inrichten etc. Dat zijn de positieve dingen die ik er uithaal. Gelukkig heb ik een fijne man die erg veel helpt en mij ondersteunt.

gisteren

Herkenbaar.. ik ben nu 24.5 week zwanger en heb een hg zwangerschap. Dat stukje gaat sinds 18 weken zwangerschap gelukkig iets beter maar nogsteeds veel last van weinig kracht hebben en ontzettend moe. Sinds een aantal weken elke dag heel veel buikpijn en bandenpijn, ze weten helaas niet waar het vandaan komt. Eigenlijk alles doen is teveel... Ik zit volledig in de ziektewet vanaf week 6. Het is mijn eerste kindje en ik had me dit zooo anders voorgesteld. De schopjes en mijn buik zien groeien is heerlijk, maar verder heb ik nog niet kunnen genieten helaas