30 Reacties

5 jaar geleden

Herken dit zeker. Hier ook sinds een week en ons zoontje is van 24 augustus. Vroeg me ook af wat het kan zijn want een oorontsteking lijkt het niet te zijn. Ben ook wel benieuwd of dit ergens bij hoort.

5 jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal. Onze dochter doet overdag 2 dutjes en dit gaat prima. Van 09:30-10:30 en van 13:30-15:30. In de avond ligt ze rond 19:00/19:30 op bed. Ze word dan rond 01:00/02:00 wakker helemaal huilend en overstuur. Het enigste wat bij ons nu helpt is een klein flesje van 120cc als we haar daarna weer in bed leggen slaapt ze gelijk weer door. Hadden van alles geprobeerd. Hier is het wel zo dat ze weer een tandje erbij heeft en dus misschien nog een andere onderweg. Weet niet of het een sprong is of vanwege de tandjes. Moeilijk soms hoor.

5 jaar geleden

Herken dit zeker. Hier ook sinds een week en ons zoontje is van 24 augustus ...
Ons mannetje is van 25 augustus. Het is zo frustrerend. Je gaat je idd van alles afvragen. Ons ventje heeft ook al 2 keer een oorontsteking gehad door zijn doorkomende tandjes. Dus dan denk je idd daar aan of verlatingsangst of een sprongetje

5 jaar geleden

Reactie op Yara-Novy

Hier hetzelfde verhaal. Onze dochter doet overdag 2 dutjes en dit gaat prim ...
Jaaa echt heel herkenbaar. Alleen dat flesje helpt helaas niet bij ons. We moeten hem echt eerst kalm krijgen en dan wilt hij echt bij ons liggen. Ik probeer hem wel terug te leggen zodra hij slaapt. Maar dat werkt helaas niet altijd meer. Ik hoop maar dat dit een fase is.

5 jaar geleden

https://eindelijkslapen.nl/mijn-baby-wil-niet-slapen-is-het-slaapregressie/ Ik heb via deze link net wat informatie gevonden. Ik denk echt dat we te maken hebben met een sprong.

5 jaar geleden

Hier ook heel herkenbaar. Onze zoon van 9 augustus doet overdag ook 2 dutjes van 1.5 tot 2uur. S'nachts is het al een poos drama. Wij geven hem nu s'nachts water i.p.v. melk, maar hij blijft elke nacht krijsend wakker worden en vervolgens is hij ook al weer om 5 uur wakker en dan wil hij echt niet meer willen slapen.

5 jaar geleden

Heel herkenbaar alleen is bij ons het overdag slapen een drama. 's Avonds en 's nachts slaapt hij door maar is wel heel vroeg wakker. Als ik dit allemaal zo lees denk ik dat we met zijn allen nog even door moeten bijten en dat het een fase is

5 jaar geleden

Hier net hetzelfde dochtertje van 24 augustus doet 1 dutje overdag dit gaat goed ook in de avond gaat ze goed slapen maar dan word ze rond 12u wakker en wil ze niet meer slapen ligt ze te krijsen en te huilen en wil alleen maar gepakt worden of bij ons slapen(dit mag ze enkele uurtje in de ochtend bij ons in bed). Als ze dan na veel struggelen weer in slaap valt word ze rond 4-5u terug wakker en begint alles opnieuw soms helpt een flesje maar niet altijd, heeeel vermoeiend

5 jaar geleden

Zou ook denken slaapregressie. Mijn zoontje had dit denk ik met 9-10 maanden, hele nachten met m wakker geweest. Qua leeftijd matchte het niet maar wel exact de omschrijving. Sterkte!

5 jaar geleden

Reactie op Yara-Novy

Vervolg

5 jaar geleden

Reactie op Yara-Novy

Vervolg
Laatste vervolg

5 jaar geleden

Wij gaan hiermee aan de slag. Hopelijk hebben jullie hier ook iets aan馃槵

5 jaar geleden

Reactie op Yara-Novy

Wij gaan hiermee aan de slag. Hopelijk hebben jullie hier ook iets aan馃槵
Super. Wij gaan hier ook maar eens mee beginnen. Hopelijk doet het idd wat! Bedankt 馃尮

5 jaar geleden

Ik loop bij me zoontje 4 augustus bij een slaapcoache had zelfde problemen. En het kwam door het ritme en door met 12 maanden weer rode fase is voor slapen wat 6 weken duurt

5 jaar geleden

Mijn zoontje is van 19 Augustus.. en ja hetzelfde probleem al 1,5 week lang slaapt hij enorm slecht in de nacht. Zelfs vaak vanaf 02:00 wakker en niet meer willen slapen. Ik ben gesloopt ( alleen staande moeder) haal helaas ook alles uit de kast maar niets werkt. Ook niet 10 min laten huilen en erheen en weer 10 huilen.. soms houdt hij dit 2 uur vol. En ik niet 馃槱

5 jaar geleden

Reactie op Annavb8

Mijn zoontje is van 19 Augustus.. en ja hetzelfde probleem al 1,5 week lang ...
Oh pffff wat rot zeg. Ik moet zeggen dat mijn man er ook niet altijd is maar als je er echt alleen voor staat, lijkt me idd erg zwaar! Ik vind het ook heeeeel pittig. Ik ben op dit moment 23 weken zwanger en ik merk dat het ook echt onwijs veel energie van me vraagt! Succes. Ik hoop dat er snel betere tijden aanbreken

5 jaar geleden

Reactie op steffanieexx

Ik loop bij me zoontje 4 augustus bij een slaapcoache had zelfde problemen. ...
Heeft de slaapcoach wat tips gehad voor je? Is het bij jullie inmiddels opgelost nu?

5 jaar geleden

Pfff de kleine ligt al dik 3 kwartier onwijs verdrietig te huilen. Echt tot snikken toe. Dit breekt me hart echt! Ik ben bang dat dit voor mij ook niet de methode is.

5 jaar geleden

Reactie op MamsVanDrie

Pfff de kleine ligt al dik 3 kwartier onwijs verdrietig te huilen. Echt tot ...
Wij wilden gaan starten met methode 2. Maar gek genoeg heeft ze opeens de hele nacht geslapen van 19:30 tot 06:30. 馃槯