49 Reacties

7 jaar geleden

Kamertje klaar voor ons meisje Nu 30 weken 🤰🏻. 🤔 krijg de foto niet gedraaid 😊

7 jaar geleden

Bij mij ook klaar. Hij is ondertussen wel al wat meer aangekleed hoor haha 🥰

7 jaar geleden

Oef, wij zijn nog niet begonnen met het kamertje. Ben momenteel 27 weken. Begint wel aardig te kriebelen. Doen jullie aan co-sleeping eerste periode? Of gaat de kleine gelijk gebruik maken van zijn/haar kamertje?

7 jaar geleden

Oef, wij zijn nog niet begonnen met het kamertje. Ben momenteel 27 weken. B ...
Wij zijn ook nog niet begonnen en ik ben ook 27 weken. Weten jullie al wel wat jullie willen?? Ik maak wel van een co sleeper gebruik in het begin.

7 jaar geleden

@babske , ja willen we ook gaan doen de eerste periode. Ik lees alleen maar voordelen. Wij gaan een bednest huren de eerstkomende periode. Mijn vriend en ik zijn het alleen nog niet eens over hoelang we de baby wil laten slapen bij ons op de kamer 🤪

7 jaar geleden

Hier ook nog geen babykamer. Wij gaan eerst nog verhuizen als ik 35 weken zwanger ben 😅. Ik denk dat ik daarna helemaal los ga met m'n nesteldrang haha.

7 jaar geleden

Reactie op Dianaslui

Kamertje klaar voor ons meisje Nu 30 weken 🤰🏻. 🤔 krijg de foto niet ged ...
Prachtig

7 jaar geleden

Wij doen hem gewoon eerst in de kinderwagenbak op onze kamer. Als dit goed bevalt kunnen we altijd nog cosleeper kopen. Als niet bevalt vind ik dat zonde

7 jaar geleden

Wel al wat leuke spulletjes gekocht, of nog helemaal niets? Wie weet vind je hier inspiratie 😎

7 jaar geleden

Ik heb al wél veel spulletjes in huis, badje, nestje, onwijs veel kleertjes, box en kinderwagen.. Dus de komende 13 weken kan ik me gaan storten op de kinderkamer en de inrichting ervan 🥰

7 jaar geleden

Baby kamer nog niet helemaal klaar. Nieuwe kamer voor onze zoon is wel klaar en hij slaapt nu ongeveer een week in zijn nieuwe 1 persoon bed :) Baby kamer is eigenlijk vooral wat opruimen en bed weer goed zetten en dan nog de kleertjes wassen en in de kast leggen.. Nu 27 weken zwanger, dus nog tijd zat :)

7 jaar geleden

Vandaag 29 weken zwanger en de meubeltjes voor ons kleine ventje zijn in bestelling. Ze worden over twee weken geleverd, ik kan niet wachten om het in te richten! Krijg toch al wel een beetje nesteldrang denk ik ☺️ Hoe is dat bij jullie?

7 jaar geleden

Hier is het kamertje ook klaar. Aankleding komt later wel met alles wat we krijgen etc. Zijn paar kleine aanpassingen bij gekomen, maar niet zo hele veel. Muur achter het ledikantje is ook beplakt met muursticker tekst en blaadjes.

7 jaar geleden

Hier is het kamertje ook zo goed als klaar. Komend weekend ben ik 30 weken☺️. Het wiegje staat in onze slaapkamer.

7 jaar geleden

Wat een mooie kamers allemaal 😍 🙌

7 jaar geleden

Reactie op svb89

Hier ook nog geen babykamer. Wij gaan eerst nog verhuizen als ik 35 weken z ...
Wij krijgen ook de sleutel van ons nieuwe huis als ik 34 weken zwanger ben. 😅 Gelukkig hoeft er niet veel geklust te worden. Beetje verfwerk en een nieuw vloertje op de 1ste verdieping. Spullen voor de babykamer hebben we wel al. Maar ik hoop dat de kleine niet te vroeg komt, anders is het kamertje nog niet klaar. 😬

7 jaar geleden

Vandaag zijn ze bij ons begonnen aan de muurschildering voor op haar kamer! Morgen wordt deze verder afgemaakt. Ik kan niet meer wachten tot het af is en al haar spulletjes in haar kamertje staan 😍

7 jaar geleden

En hij is af! 😍🥰

7 jaar geleden

:)

7 jaar geleden

Reactie op Pecas

:)
Wauw haha ik zie deze foto en dacht even snel huh? Ik heb er nog niks opgezet toch.. hier nog met tape en zonder plinten, maar toch.. grappig!