5 Reacties
vorig jaar
Ik denk zo te lezen dat je niet overtijd bent. Je zegt “volgens Flo en Samsung Health” maar die staan niet in contact met jouw lichaam, dus kunnen zij ook niet weten wanneer je eisprong was. als je nu negatief test is de kans klein dat je zwanger bent. Je kunt nog positief testen, mits je nà je verwachte vruchtbare periode nog regelmatig gemeenschap gehad hebt, maar dan ben je gewoon wat korter zwanger. 😊
vorig jaar
Reactie op MariekeD1986
Ik denk zo te lezen dat je niet overtijd bent. Je zegt “volgens Flo en Sams ...
Ja voor mijn gevoel was 7 november mn eisprong de 8ste heb ik echt 3 druppels bloed verlies gehad en krampen.
Maar ja de kans zit er wel heel erg dat ik ondanks latere eisprong toch zwanger ben. Dus laten we het hopen✨️ want die overtijd zijn is niks dit is mn langste cyles van dit jaar.
vorig jaar
Reactie op Nini172324
Ja voor mijn gevoel was 7 november mn eisprong de 8ste heb ik echt 3 druppe ...
Ja de kans kan ik niet vertellen, want het moet dan maar net goed getimed zijn met de gemeenschap. Maar idd zou ik niet uitgaan van & november
vorig jaar
Reactie op MariekeD1986
Ja de kans kan ik niet vertellen, want het moet dan maar net goed getimed z ...
Ja, maar wat raar je aan om waneer weer te testen ? Ik dacht al misschien de clearblue weken indicator dat die misschien wat gevoeliger is
vorig jaar
Reactie op Nini172324
Ja, maar wat raar je aan om waneer weer te testen ? Ik dacht al misschien d ...
Oei, die vraag vind ik moeilijk te beantwoorden als we niet weten wanneer je eisprong was, misschien gewoon over een paar dagen? Ik zou persoonlijk eerder met een gewone test testen, is wat vriendelijker voor de portemonnee 😘