4 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou denken kinderen van die leeftijd vallen wel vaker. Helaas in dit geval ongelukkig. Zou niet weten op welk punt je man de peuterspeelzaal aansprakelijk wilt stellen. Het direct oppakken heeft niet geleid tot meer lichamelijke schade en ze hebben niet te lang gewacht met bellen.

3 jaar geleden

Ik denk hetzelfde als hieronder, en ik zou een gesprek aanvragen met de opvang. Gewoon het er samen eens over hebben met je man en de desbetreffende leiding van die dag. Zij zullen ook heel erg geschrokken zijn en zich mega schuldig voelen. Ik denk dat het voor beide partijen goed is om hierover te praten.

3 jaar geleden

Wat een ontzettend vervelende situatie! Gaat het nu wel goed met je zoontje? Een gesprek met de opvang is wel op z'n plaats, vanuit hun verantwoordelijkheid maar ook om dit voor jullie zelf een plekje te geven. Ik zou persoonlijk sowieso even gaan praten met een letselschade advocaat. Dat kost niets en dan kun je zelf daarna een overwogen keuze maken. Ik heb zelf ook een paar keer een situatie meegemaakt waarin mijn letsel verwijtbaar was aan een andere partij. Waar het op neer komt is dat zoiets verzekeringswerk wordt. Uiteindelijk als de andere partij juridisch gezien aansprakelijk is gesteld (en zij dat dus erkennen), dat bijvoorbeeld zorgkosten vergoed worden. Zoals ziekenhuis kosten maar ook fysiotherapie etc als je zoontje dat nodig blijkt te hebben. Je hoeft zelf alleen info aan te leveren aan zo'n advocaat of jurist en zij doen dan weer zaken met de verzekeraar van de kinderopvang. Sterkte en veel beterschap voor de kleine man!

3 jaar geleden

Reactie op Sandra3101

Wat een ontzettend vervelende situatie! Gaat het nu wel goed met je zoontje ...
Dankjewel voor je advies gelukkig gaat het herstel snel heb intussen gesprek gehad met de peuterspeelzaal en dezen waren ook erg geschrokken maar door de technologie van tegenwoordig is er ook toch vanalles mis gegaan in communicatie dit is inmiddels uitgesproken