3 Reacties
2 jaar geleden
Wat naar voor jullie en jullie meisje.
Wij hebben drie kids met moeizame stoelgang en zijn met de oudste ooit doorverwezen naar de kinderbekkenfysio, en het heeft uiteindelijk enorm veel opgeleverd.
Persoonlijk vind ik lactulose echt ruk. Wij gevens sinds die tijd vezelzakjes en dat werkt veel fijner.
Succes!
2 jaar geleden
Ik open deze app na 2 jaar! En ik kom dit bericht tegen, precies wat hier ook gaande is! Mijn dochter van net 4 is al ruim een jaar zindelijk met plassen maar poepen ho maar! Ook gillen en wegrennen als ik vraag of ze het op de wc wil proberen. Bij haar weten we wel waarom: ze heeft sinds haar 1e obstipatie, niet altijd maar wel vaak. Ze krijgt een poeder van de kinderarts dat mengen we door haar drinken. Ze gaat sinds een maandje naar school en ik dacht die gaat never poepen op school ze houdt het altijd vol tot ze thuis is en vaak poept ze savonds (in een luier uiteraard!). Maar afgelopen maandag was het raak… ik werd opgebeld door de juf dat mijn dochter in haar broek heeft gepoept. Heb haar gelijk kunnen ophalen want ja juf doet dat natuurlijk niet wat logisch is en wat ik begrijp. Ik heb toen heel lang met haar gepraat hierover. Door dat ongelukje was ze erg van slag geraakt die dag dus dat heeft wat met haar gedaan. Vandaag probeerde ze voor het eerst op de wc te poepen. Niet gelukt maar ze probeerde het wel en daar ben ik al erg trots op. Ik begreep van de kinderarts dat de meeste kindjes zoals mijn dochter tussen 4 en 5 jaar wel op de wc gaan poepen. We moeten geduld hebben.
vorig jaar
Oh wat rot.... ooit gedacht over een afspraak bij de poeppoli? Ik heb laatst een aflevering van een podcast met een poep expert geluisterd, zooo veel tips en dus ook over een poeppoli!
Heel veel sterkte!
https://open.spotify.com/episode/0IC4rycyPZfS5XUckpgn1s?si=iQDR3SmaSW6EaGOM7DHxIw