63 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 9 weken zwanger en ik heb precies hetzelfde, ik lees mee..

5 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap ook veel buikpijn gehad. Ik denk zelf bandenpijn. Een lekkere warme kruik tegen je buik doet wonderen!

5 jaar geleden

Probeer maar eens met een warme kruik, dit helpt echt. 👍🏻

5 jaar geleden

Ik heb dat tot week 6,5 gehad en toen stopte het..nu heel soms nog, volgens mij inderdaad banden pijn !

5 jaar geleden

Ja waarschijnlijk je banden of baarmoeder. Je buik begint nu aan een groeispurt! 💕 Vaak is het ook een teken dat je lichaam rust nodig heeft. Dus even wat vaker liggen of rustig zitten. 😃

5 jaar geleden

Ik ben bijna 11 weken en sinds 2 dagen ook wat zeurende pijn vooral savonds.. Voel wel op sommige momenten dan mijn buik/darmen een beetje rommelen.. Iemand enig idee hoe je bandenpijn kunt herkennen? Is men eerste zwangerschap dus geen idee wat dat precies inhoudt en wil eik zo min mogelijk opzoeken op internet als je daar buikpijn intoetst zie je van alles waar je niet veel aan hebt of je alleen maar ongerust maken terwijl dat niet nodig is

5 jaar geleden

Ik ben nu 11 weken en ik heb ook af en toe zeurende pijn. Gisteren had ik mijn termijnecho en alles is goed. Het komt omdat je baarmoeder nu ongeveer de grootte is van een softbal.

5 jaar geleden

Reactie op Suus1990-24

Ik ben bijna 11 weken en sinds 2 dagen ook wat zeurende pijn vooral savonds ...
Bandenpijn is denk ik het best te omschrijven als een scherpe, stekende pijn. Vaak bij je liezen. Je kunt ook een kramperig gevoel hebben, dan is het eerder je baarmoeder of darmen die aan het rommelen zijn door alle lichamelijke veranderingen. Meestal is het niets om je zorgen over te maken. Rust en een warme kruik helpen!

5 jaar geleden

Ik lees ook mee. 9 weken en constant een trekkend en stekend gevoel boven mijn schaambot

5 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Ik lees ook mee. 9 weken en constant een trekkend en stekend gevoel boven m ...
Dat klinkt inderdaad wel wat als bandenpijn

5 jaar geleden

Hier ook sinds gister steeds een drukkend gevoel, bijna soort van menstruatiepijn. Steeds angstvallig aan het kijken of ik geen bloed zie als ik moet plassen. #onzeker

5 jaar geleden

Ik heb het met name aan het eind van de dag. En sinds een paar dagen gevoelige liezen bij het zitten. Hoort er allemaal bij

5 jaar geleden

Ik ben morgen 11 weken en ik heb dit dagelijks al vanaf voordat ik überhaupt positief testte. Voornamelijk ‘s avonds inderdaad, nu ook. Het is gewoon een soort menstruatiepijn gevoel. 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Ik ook 9w3d en heb soms ook dikke buik dan weer minder vol precies platte ballon en dan lage krampen.heb schrik met warme kruik of kersenpitjes voor bloedingen?of kan het geen kwaad? ben soms ongerust maar moet mezelf sterk houden tot maandag voor 10w echo... Nadien weer stapje dichter bij 12w he... Allemaal veel succes!

5 jaar geleden

Ik wist niet hoeveel weken ik was, en ben vandaag achter gekomen hoeveel weken door clearblue 3+ dat is toch 3,5 week zwanger? Af en toe voel ik steekjes maar niet zo heel erg. Voel me wel gewoon goed maar een opgeblazen gevoel alleen. Maar de steekjes voel ik niet altijd alleen maar hele lichte heel af en toe kan geen kwaad toch?

5 jaar geleden

Reactie op Detiege

Ik wist niet hoeveel weken ik was, en ben vandaag achter gekomen hoeveel we ...
Ik was ook enorm opgeblazen en oncomfortabel tot een week of 6. Had ook last van steekjes zoals je zegt. Is denk ik normaal

5 jaar geleden

Reactie op Detiege

Als een clearblue 3+ aangeeft, ben je meer dan 3 weken geleden bevrucht sacht ik. Dus dan ben je al meer dan 5 weken (je krijgt 2 weken cadeau en daarna is de ovulatieweek).. als ik goed de bijsluiter onthouden heb tenminste🙈

5 jaar geleden

Reactie op Detiege

Ja bij clearblue moet je 2 weken optellen dus dan ben je 5+ weken ver.

5 jaar geleden

Reactie op NCLBB

Ja bij clearblue moet je 2 weken optellen dus dan ben je 5+ weken ver.
Maar dan is het 3 weken toch?

5 jaar geleden

Reactie op Detiege

Maar dan is het 3 weken toch?
Op je test staat 3+ dus als je daarbij 2 weken optelt dan ben je toch 5+? Verloskundige telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie en dat is gemiddeld 14 dagen voor de eisprong en dat houden ze dan aan als zwangerschapsduur terwijl je die eerste 2 weken natuurlijk in theorie nog helemaal niet zwanger bent. Maar de clearblue telt vanaf bevruchting. Daarom moet je bij de Clearblue 2 weken optellen omdat de verloskundige dat ook zal doen voor de berekening van de zwangerschapsduur.