12 weken echo

zwangermeisje
2 maanden geleden
Volgen
Goedemorgen! Even een leuk berichtje...🤗 Net de 12 weken echo gehad en het gaat prima met de kleine! Hartje gehoord😍
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
3 reacties
Smm
2 maanden geleden
Fantastisch he! Wij vorige week ineens een onverwachte echo, 11,2 wk (gesprek in zh met verloskundige, maar we mogen nu naar een gewone praktijk heel fijn!). Wij hebben toen ook het hartje gehoord! Ik mag as woe weer, voor het eerst bij de verloskundige praktijk. Echt bijzonder hé, het wordt echt nu!
  • Rapporteren
zwangermeisje
2 maanden geleden
Reactie op Smm
Fantastisch he! Wij vorige week ineens een onverwachte echo, 11,2 wk (gesprek in zh met verloskundige, maar we mogen nu naar een gewone praktijk heel fijn!). Wij hebben toen ook het hartje gehoord! Ik mag as woe weer, voor het eerst bij de verloskundige praktijk. Echt bijzonder hé, het wordt echt nu!
Super!! 😀😀 jaa zo speciaal om dat te horen! En natuurlijk om het kindje te zien bewegen😃 Nu word t echt inderdaad. Ookal zie je m’n buik al goed (dat hoor ik van iedereen😂)
  • Rapporteren
Smm
2 maanden geleden
Reactie op zwangermeisje
Super!! 😀😀 jaa zo speciaal om dat te horen! En natuurlijk om het kindje te zien bewegen😃 Nu word t echt inderdaad. Ookal zie je m’n buik al goed (dat hoor ik van iedereen😂)
Jaaaa mijn buik ook, ik dacht eerst hoe kan dat nou zo snel want mijn zus kon tot 16 werken goed verbergen... Bij mij lukt het al niet meer haha... Nu ben ik al niet al te slank maar het kom al behoorlijk naar voren. Ik mag morgen weer een echo, ben dan ruim 12 weken
  • Rapporteren