11 Reacties

4 jaar geleden

Ja! Heel herkenbaar! En dan iedereen die zegt dat het na ong 16 weken minder wordt.. nou echt niet. Na m’n werk ben ik ook echt opgebrand en plof ik alleen nog maar op de bank.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde! Het is nu al helemaal erger, aangezien ik thuis aan het werk ben en de hele dag naar een scherm zit te staren. 😐

4 jaar geleden

Herkenbaar! Ik slaap al weken slecht (vage heftige dromen en geen slaapposities kunnen vinden) en overdag ben ik zo moe... hoop dat ik snel weer iets betere slaap weken krijg..

4 jaar geleden

Zeker herkenbaar. Eerste trimester nergens last van gehad. Nu 19 weken zwanger en kan de hele dag wel slapen. Ik ga wel nog even extra laten testen op ijzer. Ijzertekort word je ook erg moe van. Misschien een tip.

4 jaar geleden

Wel herkenbaar. Zelf ben ik een paar weken geleden begonnen met het innemen van Floradix. Niet heel lekker maar mengen met een sapje is wel te doen. Floradix geeft extra ijzer en vitamine tegen vermoeidheid. Het geeft bij mij tot nu toe wat wisselend resultaat maar voelt wel fijner. Je kan het altijd proberen.

4 jaar geleden

Ik ben nu ook veel meer moe over de dag dan in het begin. En die mid pregnancy drop , ook gemerkt?

4 jaar geleden

Reactie op noni77

Ja! Heel herkenbaar! En dan iedereen die zegt dat het na ong 16 weken minde ...
Nou echt he

4 jaar geleden

Reactie op Tvds

Wel herkenbaar. Zelf ben ik een paar weken geleden begonnen met het innemen ...
Baat het niet dan schaad het niet. Het is het proberen waard

4 jaar geleden

Reactie op Mariek83

Zeker herkenbaar. Eerste trimester nergens last van gehad. Nu 19 weken zwan ...
Ik neem nog wel eens roosvicee ferro. Maar inmiddels ben ik over de vermoeidheid heen haha

4 jaar geleden

Reactie op XKimma

Herkenbaar! Ik slaap al weken slecht (vage heftige dromen en geen slaapposi ...
Dat is ook zo indd. Die dromen af en toe jeetje haha. Hoe gaat het inmiddels

4 jaar geleden

Reactie op Molly19

Hier hetzelfde! Het is nu al helemaal erger, aangezien ik thuis aan het wer ...
Lijkt mij indd heel erg vermoeiend pff