27 Reacties

4 jaar geleden

Ohhhh, wat duurt dat wachten lang zeg!!! Nu een week geleden dat het bloed is opgestuurd. Nu maar hopen dat ze morgen bellen met goed nieuws!

4 jaar geleden

Ik ben vanochtend gebeld en we kregen goed nieuws want we zijn allebei geen drager van het CF gen. Pfieuw dat is een opluchting😃 hoop dat jij het ook hoort vandaag Brenda.

4 jaar geleden

Reactie op brendavanessen

Ohhhh, wat duurt dat wachten lang zeg!!! Nu een week geleden dat het bloed ...
Oh ik hoop voor je dat je snel iets hoort ! Hier duurde het zo 7/8 werkdagen er zat nog 1 weekend tussen ! Ik duim Voor je

4 jaar geleden

Reactie op Deesje92

Ik ben vanochtend gebeld en we kregen goed nieuws want we zijn allebei geen ...
Super ! Dus eigenlijk is voor jullie dan ook de nipt, infecties en cf goed. Neemt toch een hoop zorgen mee.. enige wat nog kan zijn is een darmafwijking maar daar zullen we pas later achter komen/bij de geboorte maar we zijn allang blij dat dit allemaal is uitgesloten. Wij zitten in ieder geval weer terug op onze wolk. We gaan ons ook niet meer bang laten maken en onderzoeken etc. Voor ons is het prima zo

4 jaar geleden

Reactie op demilovesluna

Oh ik hoop voor je dat je snel iets hoort ! Hier duurde het zo 7/8 werkdage ...
Wij hebben vanochtend ook goed nieuws gehad! Nipt was goed, geen dragerschap CF en geen infectie.... Wij gaan genieten!

4 jaar geleden

Reactie op demilovesluna

Super ! Dus eigenlijk is voor jullie dan ook de nipt, infecties en cf goed. ...
Klopt is het allemaal niet. Idd alleen darmprobleempjes wellicht nog. Maar maak me daar niet zoveel zorgen over:) eind mei weer echo. Maarja de kans dat het niets is is nu ongeveer 95%. Ik wens je nog een goede zwangerschap!

4 jaar geleden

Reactie op brendavanessen

Wij hebben vanochtend ook goed nieuws gehad! Nipt was goed, geen dragerscha ...
Wat fijn! Fijne zwangerschap nog!