26 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Bo-tje

Dochtertje van 23 augustus 2020. Loopt sinds 3 weekjes, wil ALLES zelf doen ...
Haha ja precies de mijne ook alles lekker ontdekken

2 jaar geleden

Reactie op Tannnnie

Hier een dame van 18-08-2020 en ze gaat zooo snel. Ze loopt al vanaf 11 maa ...
Ooh ja die van mij ook als we in de auto zitten en ze ziet schapen in de wei zegt ze al Beeeeeeh haha en elke dag laat ze het hondje van me moeder uit en dan loopt ze zo trots hahah.

2 jaar geleden

Zoontje van 28-8 staat los, loopt van tafel naar bank, klimt overal op. Loopt achter alles (tafel dozen alles) maar nog niet los alleen. Spreekt een paar woorden zoals mama papa die ja en nee. Hele vrolijke jongen.

2 jaar geleden

Hier 23 aug, loopt ( vanaf 8,5 maand)en rent los, klimt op alles.

2 jaar geleden

25 aug 2020

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is ook geboren 26 aug 2020. Ze stapt van haar 9 a 10 maand. Daarvoor ook al een tijdje aan de hand. Is motorische wel vroeg bij alles. Maar tandjes zijn heel laat beginnen komen nu plots wel meerdere in een keer. Aan haar 1 jaar had ze nog maar twee tandjes. Ze heeft haar eigen willetje en wil dan ook overal opklimmen maar echt ooooveral!! Je kan het zo gek niet bedenken. Ze slaapt nog wel twee slaapjes thuis. Bij de dagmoeder enkel in de namiddag van 12 tot 14.30 a 15 uur. Als ze thuis komt rond 17.30 huilt ze wel erg veel altijd heel erg moe. Ze kan nog niet erg veel woordjes. Maar is misschien mijn fout omdat ik laat ben beginnen praten met haar...