14 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben boven een ledikant en commode. Beneden hebben we een box en een verschoonmatje, voor bijvoorbeeld op de eet- of salontafel.

3 jaar geleden

Ik had gewoon twee verschonings kussens en 1 naast de achter tafel staan moest ik dan verschonen legde ik hem neer en gewoon op de bank 😊

3 jaar geleden

Ik heb boven een ledikant en verschoon hem dan wel boven en beneden een box en een verschoonmatje voor op de bank

3 jaar geleden

Wij hadden bij de 1e gewoon een extra aankleedkussen in de woonkamer liggen. Deze legde ik op de bank of tafel met verschonen. Een mandje met wat luiers/billedoekjes e.d erbij. In de box (met lade) legde ik extra rompers en wat kleertjes. Bij een jongetje wat extra hydrofiele washandjes erbij voor op z'n plassertje te leggen vooral hij plotseling ging plassen 😝

3 jaar geleden

Beneden hebben wij een verschoonmatje. Om te slapen kan hij in de box of in de kinderwagen liggen, maar wij proberen wel zoveel mogelijk gelijk het slaapritme goed te krijgen. Dus dan maar wat vaker de trap op en neer ;)

3 jaar geleden

Bij mijn eerste had ik beneden een verschoonkussen. Ik zou zeker geen extra dingen aanschaffen voor in de woonkamer. En idd een mandje met alle verzorgingsproducten. Luiers, doekjes, thermometer, lotion, billenzalf etc. Ik liet me dochter overal slapen, zowel in haar kamer als op de bank, later in de box of in onze slaapkamer. Hierdoor was het ook makkelijk wanneer ik bijv. bij me ouders was. Ze kon overal slapen. Wanneer je je kind alleen 1 plek leert zal het moeilijk op andere plekken slapen 🤗

3 jaar geleden

Een verschoonmatje op tafel of op de bank vond ik fijner, heb je ook geen extra lompe meubels nodig. En beneden sliepen mijn kinderen in de wandelwagen/buggy, boven in de cosleeper.

3 jaar geleden

Wij hebben het juist met drie verdiepingen. We hebben een slaapzolder en daar de wieg naast ons bed staan en op onze kamer, die groot genoeg is, nog een extra kleine commode. Dat is handiger voor 's nachts en de kraamweek. In de babykamer een verdieping lager hebben we het ledikantje en de grote commode en voor beneden in de woonkamer leg ik in onze voorraadkast een extra aankleedkussen en een mandje met verschoon benodigdheden. Kan het dan pakken als het nodig is. Zou voor in de woonkamer geen extra verschoontafel of bedje aanschaffen.

3 jaar geleden

Hier ook een extra verschoon matje en bakje voor de nodige spullen zoals billenzalf. Slapen deed ze hier in haar babynestje in de box maar ook in haar nestje op de bank of bij ons op de borst. Na een poosje ging ze overdag ook gewoon in haar bed slapen

3 jaar geleden

De baby gaat bij ons in de box slapen of gewoon in haar ledikant op de eerste verdieping. Vind het geen probleem om haar boven te brengen en dan gebruik te maken van de babyfoon. Ze heb ik beneden ook wat ruimte voor mezelf. Verschonen gewoon op de bank of tafel met een verschoonmatje denk ik

3 jaar geleden

Bij ons heeft ons zoontje altijd gewoon in zn ledikantje geslapen... En verschonen deden en doen we ook op de eerste verdieping.. Het lijkt onhandig, maar je went er zo aan. En in het begin weegt je kindje ook nog niet zo zwaar.. als ze zwaarder worden kun je juist goed oefenen met traplopen met ze 😉

3 jaar geleden

In de woonkamer gewoon een verschoonkussen (op de bank of op tafel) en slapen beneden kan in de box of kinderwagen. Of als dit kindje lijkt op m'n eerste... die sliep overdag alleen in de draagdoek 😊.

3 jaar geleden

Bij mijn eerste zoon ging ik ook altijd naar boven om hem te verschonen. Hij sliep in z'n ledikant (boven) of in de box(woonkamer). Ik ben van plan dit met onze tweede ook zo te doen, goed om de zwangerschapskilo's er af te krijgen 😉

3 jaar geleden

bedankt voor alle reacties. Ik heb besloten een reisbed met aankleedkussen te kopen voor in de woonkamer. 😃😃