6 Reacties

4 jaar geleden

Hey! Hier precies hetzelfde! Zoontje van bijna 2,5 en toen flink ziek geweest tot week 15. Nu heb ik enkel opgezette en gevoelige borsten. Daardoor constant op zoek naar bevestiging dat het goed zit. Ik heb half juni een miskraam gehad met 6 weken. Toen voelde ik mij enkel moe en verder niets. Nu wel degelijk af en toe een vlaag van misselijkheid. Ene moment denk ik.. alles zit goed ik voel het en het volgende moment ineens onzeker over alles. 16 Jan onze eerste echo.. duurt lang Hihi

4 jaar geleden

20 januari hebben wij ook de eerste echo (8weken) en ben net zo ver als jij. Ik voel nog geen misselijkheid maar wel druk op blaas van baarmoeder waardoor ik vaak moet plassen. Bij mijn vorige zwangerschap begon ik in week zeven pas gal te spugen. Ook voel ik nog geen gespannen borsten maar komt vast nog wel. 🌸

4 jaar geleden

Hey! Hier precies hetzelfde! Zoontje van bijna 2,5 en toen flink ziek gewee ...
Jaaa precies dat... herken dit zo!! Het ene moment voel ik me echt zwanger en het andere moment voel ik weinig tot niets. Ik kijk zo uit naar de echo, hopelijk is dan alles goed :)

4 jaar geleden

20 januari hebben wij ook de eerste echo (8weken) en ben net zo ver als jij ...
Wat leuk om te horen dat we gelijk lopen :) druk op mijn blaas heb ik ook inderdaad.. ik ben echt zo benieuwd! Kan niet wachten tot 20 januari ;)

4 jaar geleden

Hier kwamen de kwaaltjes met 6 weken. Nu 7,5 en continu belabberd. Verlang terug naar geen kwaaltjes en weer kunnen functioneren.

4 jaar geleden

Wat leuk om te horen dat we gelijk lopen :) druk op mijn blaas heb ik ook i ...
Ik ook niet. Vind dat de tijd met echo's maken nu veel sneller gaat dan de vorige keer. Komt vast de feestdagen er tussen zitten. Ben zeer benieuwd en ga er nuchter naartoe. Gezien het alle kanten op kan gaan. En echo's maken onzekere tijden zijn. Sta ik niet al te enthousiast te springen die dagen. 🌸