6 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem, dus ik lees even mee. Ik heb alleen nog een dreumes rondrennen en ben nog bezig met het afronden van mijn studie dus uitslapen of een middagdutje zit er voor mij niet bij. Vandaag om half 7 op, maar zit nu alweer te knikkebollen achter de computer..

3 jaar geleden

Ik lees ook mee. Eerste 18 weken flink vermoeid geweest, sliep uuuuren per dag en bleef moe. Nu ook 30+1 en merk dat het terugkomt. Gister gefietst naar de winkel, 4 minuten verderop, en ik was kapot, heb er nu zelfs spierpijn van. Voel me zon aansteller! Stukjes wandelen zijn stukjes waggelen geworden en heb gewoon geen puf ondanks ik nog vanalles “moet”. Verloskundige zegt “je rust nemen als het nodig is, al slaap je 5x per dag...” misschien kun je er wat mee..

3 jaar geleden

Reactie op nvsbo

Ik lees ook mee. Eerste 18 weken flink vermoeid geweest, sliep uuuuren per ...
Dat advies kreeg ik ook! Opzicht fijn dat we dus geen "aanstellers" zijn maar voor je idee wil je nog zoveel... 😊

3 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Dat advies kreeg ik ook! Opzicht fijn dat we dus geen "aanstellers" zijn ma ...
Klopt, maar het voelt zooo stom dat je na 10 minuten met een stofzuiger bijna niet meer kan!! Kreeg nog het advies, probeer op laag tempo een halfuurtje wat te doen, en dan ga je een kwartier zitten en kijken wat je hebt gedaan, en dan ga je weer zo verder etc. Vind t wel moeilijk hoor, ben ik dalijk een dag druk met stofzuigen wat normaal 10 minuten kan zijn...😂

3 jaar geleden

Reactie op nvsbo

Klopt, maar het voelt zooo stom dat je na 10 minuten met een stofzuiger bij ...
Pfff ik herken dit zo!😅

3 jaar geleden

Er is een reden dat vrouwen verplicht met verlof worden gestuurd 😉 Simpelweg: het is gewoon nodig voor het lichaam om rust te nemen. De ene heeft het harder nodig dan de ander, maar het hoort erbij.