17 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou dat nu al gewoon doen. Minder beweging moet je heel serieus nemen.

3 jaar geleden

Gewoon even bellen. Je verloskundige kan je het beste gerust stellen. Liefs

3 jaar geleden

Gewoon bellen! Heb het al twee keer aan de hand gehad en ze nemen het heel serieus. Liever een keer te veel bellen dan te weinig!

3 jaar geleden

Ik heb dit vorige week ook 2,3 dagen gehad. Onze meid is juist normaal heel druk dus mij viel t ook heel erg op. Ben af en toe op mn linker zij gaan liggen en dan begon ze krachtig weer te spartelen. Na deze dagen kwam de bewegelijkheid 2x zo flink terug lijkt wel, nu ook als ik druk bezig ben😂 maar voel je je onzeker of twijfel je, gewoon bellen. Beter te vaak dan te weinig toch, daar zijn ze voor:)

3 jaar geleden

Bij twijfel altijd bellen. De verloskundige kan dan bekijken of verder onderzoek nodig is. En anders ben je iig gerust gesteld

3 jaar geleden

Meteen bellen ! Schroom je niet, ik heb het vorige week gehad had haar nog niet gevoeld tot 2 uur smiddags vanaf de vorige avond en kreeg van mensen om me heen op me kop 😅 die zeiden direct bellen en laten controleren. Ook de VK zei dat ze liever hebben dat je nu vaker komt dan helemaal niet... gelukkig was alles goed en toen ik uiteraard aan de ctg lag bewoog ze veel, hele opluchting !

3 jaar geleden

Als je je zorgen maakt altijd meteen bellen! Al raden ze altijd wel aan eerst 2 uur op je linkerzijde te liggen en echt even je moment te pakken met de kleine en als je dan een aantal bewegingen voelt zou het goed zijn. Maat als het allemaal niet goed voelt gewoon bellen al is het maar voor je eigen rust en dat jelekker slaapt

3 jaar geleden

Zeker bellen. Altijd doen als je ongerust bent hierover. Hoe groter ze worden hebben ze inderdaad minder ruimte en het het anders gaan voelen. Maar je moet de kleine nog steeds goed en regelmatig blijven voelen. Gewoon bellen!

3 jaar geleden

Ik had in de week ook minder beweging. Nu heb ik wel gelezen dat als je oefenweeen hebt, de kleine uitgeput kan zijn en daardoor rustiger is. Dat was bij mij het geval. Vandaag heeft ze nog niet stilgelegen 😅 en als de papa zijn oor op de buik legt vecht ze hevig terug. Dus misschien gewoon een rustiger dagje?

3 jaar geleden

Bellen! Dit zijn dingen waarbij je toch altijd meteen actie moet ondernemen. Het hoeft niks te zijn! Maar beter 1 keer teveel bellen..

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde en heb morgen een extra afspraak gekregen! (34+1)

3 jaar geleden

Mij is vandaag geadviseerd mocht je de baby een hele dag niet voelen dan gelijk bellen naar de vk. Ze zei dat de kleine wel 3 momentsn per dag heeft ongeveer om te bewegen en hoeft niet heftig te zijn maar wel voelbaar

3 jaar geleden

Reactie op MigaldeGroot

Mij is vandaag geadviseerd mocht je de baby een hele dag niet voelen dan ge ...
Heb me net even gedouched, met het warme water en nu na het douchen wel weer wat beweging gevoeld. Kijk even hoe het morgenochtend in de "rust" stand beweegt en anders bel ik morgemiddag toch even voor de zekerheid. 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Ijsje eten en op je linkerzij gaan liggen. Uurtje voor uit trekken

3 jaar geleden

Bij een hele dag niet voelen. Had ik ook. En toen moesten we toch met spoed naar t ziekenhuis. Maar alles was oké. Ze was gewoon ff rustig ofzo voor 24 uur. Maar mijn kleintje beweegt heel intens dus bij mij viel t op dat opeens geen beweging was

3 jaar geleden

En hoe is het vandaag gegaan? Meer beweging gevoeld? Of toch de vk nog gebeld?

3 jaar geleden

Reactie op Birdy_

En hoe is het vandaag gegaan? Meer beweging gevoeld? Of toch de vk nog gebe ...
Stuk meer beweging gevoeld, dus heb niet gebeld. Moet me er even bewuster van zijn hoe vaak ik het voel, ook als ik bezig ben. Meer actief in de middag ipv avond zoals normaal