16 Reacties

3 jaar geleden

Ja dat kan zeker!

3 jaar geleden

Ik ben 31 weken zwanger en heb dit ook.

3 jaar geleden

Ja zeker! Ik had dit vanaf 25 weken al. Geen echte melk maar wel veel vocht

3 jaar geleden

Zeker heb het nu ook met 32weken

3 jaar geleden

Ja, hier ook!

3 jaar geleden

Ja! Is bij mij rond de 26 weken begonnen! Vooral de combinatie van warmte en druk veroorzaakt vocht (dus met name 's nachts)

3 jaar geleden

Zeker kan dat! Ik geef al 4,5jaar bv maar nog geen melk en ben 32 weken maar iedere vrouwen lijf is anders. Zou je al kunnen opvangen op lepeltje of iets en dan in de diepvries doen en als nog niet zoveel is gewoon zoogcompressen gebruiken.

3 jaar geleden

Ja, absoluut. Ik heb al vlekken in m'n kleding en in m'n bed. Er is geen duidelijke aanleiding dus ik ben er nooit op voorbereid 😅

3 jaar geleden

Ik had dit met 24 weken al! Soms is het geel soms is het doorzichtig plakkerig. Vannacht liep het er in druppels uit dus heel het bed was nat 😅. Kan ook niet meer zonder bh lopen in een jurkje thuis want dan kan meteen mn jurk de was in.

3 jaar geleden

Ja zeker ik ook al met zeker 20 weken al.. meer dat doorzichtige vocht is het.

3 jaar geleden

Ja hoor dit kan zeker! Mijn borsten lekten nu al bij de tweede voordat ik wist dat ik zwanger was 🙈

3 jaar geleden

Zeker ik had het vanaf 28 weken soms geel soms doorzichtig en ind heel Plakkerig

3 jaar geleden

Ik heb steeds gele klontjes. 32 weken

3 jaar geleden

Tip: wasbare zoogcompressen kan je in je BH steken. Ik heb er op Bol. Com gekocht. Voor snachts kan je dan een BH zonder beugels voorzien zodat s nachts je laken ook niet nat wordt en er vlekken op de matras komen. Ik had dit ook al vroeger en bij mijn eerste zwangerschap had niemand mij gezegd dat dat zou gebeuren. Ik was letterlijk en figuurlijk helemaal van mijn melk :p

3 jaar geleden

Ik ben voor het eerst zwanger en heb hier nog geen last van. Vroeg me af of bij de dames die hier wel last van hebben de borstvoeding direct goed op gang is gekomen. Of denk ik een verband/ pluspuntje te zien dat er niet is?😉

3 jaar geleden

Reactie op wondertjes

Ik ben voor het eerst zwanger en heb hier nog geen last van. Vroeg me af of ...
Het lekken van borsten tijdens de zwangerschap heeft enkel iets te maken met de toeschietreflex maar niet met of je wel of niet borstvoeding zult kunnen geven. Je melkproductie komt pas na de geboorte op gang. Geen zorgen dus!