67 Reacties

3 jaar geleden

Hi! Hier 35+ ... moet zeggen dat ik me nog niet echt druk maak om de bevalling. Wel zeer bewust dat het echt dichtbij begint te komen. Ben vooral klaar met het zwanger zijn. En meer spanning voor straks als de kleine er is.. hoe zal t dan gaan etc 😊

3 jaar geleden

Hi! Morgen ben ik 37 weken en ik hoor steeds ‘ nu mag die komen’ haha.. ja.. maar het liefst wacht ik nog even. Voor mij ook eerste kindje dus best zenuwachtig.💙 Maar komt zeker goed!! We got this🤪

3 jaar geleden

Hi hi ben ook 36 weken en idd komt steeds dichterbij erg spannend ook onze 1ste. Nog niet bang voor de bevalling maar wel heel benieuwd naar onze kleine. Succes dames 😊

3 jaar geleden

Ik ben erg benieuwd wat het met je doet. Of je het gelijk leuk vindt en gelijk verliefd bent. Dat vind ik erg spannend. Hebben jullie dat ook?

3 jaar geleden

Hier ook 36 weken en vandaag is mijn verlof begonnen dus ja het besef is er nu toch wel echt dat over een paar weken wij eindelijk onze zoon mogen ontmoeten ik ben alleen wel erg gespannen voor de bevalling ik ben een control freak en dit ligt dus niet in mijn handen daar heb ik het erg lastig mee

3 jaar geleden

Hier ook 36 weken en gister mijn slijmprop verloren heb al een aantal weken onwijs veel steken down under en de hele dag door harde buiken ik ben echt heel benieuwd of onze dochter net als haar grote broer en zus met 38 wkn komt Het valt niet te voorspellen ik ben totaal niet zenuwachtig wat mensen best raar vinden maar het is echt zo ik ben niet op van de zenuwen vind het ook niet eng ik ga er nuchter in en hoop dat we haar snel in het echt mogen bewonderen en genieten

3 jaar geleden

36+1 en er heeeeeleeemaaaaal klaar mee. Ze mogen er ECHT uit nu hoor.. Ben vooral benieuwd hoe ze er uit zien en of ze mij als mama ook wel beetje leuk vinden🙈🤗. Good luck iedereen met de laatste loodjes

3 jaar geleden

Gisteren 37 wkn, ook eerste kindje, alleen word ik ingeleid dus gaat ineens heel snel allemaal. Ik ben wel beetje nerveus voor de bevalling meer om het idee dat ik niet weet wat me te wachten staat, het onbekende. Verder heb ik er wel alle vertrouwen in dat het goed gaat komen! Ik vertrouw mijn lichaam dat ik het kan meer kan ik nu niet doen. Spannende periode die laatste lootjes

3 jaar geleden

Heel herkenbaar, ik had net ook een beetje roze afscheiding, opeens komt het heel dichtbij. Toch wel spannend terwijl ik het hiervoor nog niet heel spannend vond haha. Hier bijna 38 wk😃🙌🏼

3 jaar geleden

Herken ik volledig :) Ik ben ook behoorlijk nuchter door mn zwangerschap heengegaan. Maar het besef begint nu steeds meer te komen. Vooral dat we straks niet meer met zn tweetjes zijn, maar met zn drietjes. Ook dat je vanaf dat moment altijd de zorg en de verantwoordelijkheid hebt over hem. Zo'n vreemd idee. Maar merk tegelijkertijd ook dat hij er voor ons gevoel al is. Als hij een schopje geeft of reageert op mijn stem dan zegt alles in mij dat hij onderdeel is van ons gezin. Hij mag nog even veilig in mama's buik blijven zitten, maar half augustus kijken wij uit om hem te mogen ontmoeten ♡

3 jaar geleden

38 weken en idd ook wel spannend. Hoe ziet de kleine eruit en hoe zal de bevalling gaan. Nog geen slijmprop verloren.

3 jaar geleden

Ik ben vandaag 38 weken. Ik vind het wel spannend omdat je niet weet wanneer het gaat gebeuren maar aan de ene kant ben ik ook best wel rustig erover. Ik laat het op me afkomen want iedereen ervaart het anders en hopelijk komt hij gezond op de wereld! Ik heb soms wel menstruatie achtige krampen onderin maar blijkbaar wilt dat ook niet gelijk iets zeggen.... hij mag nu wel komen van mij ben er wel klaar mee hoor :))

3 jaar geleden

Hier 37+2 en ben het zwanger zijn nog niet zat. Vermaak me prima, zo in mijn verlof en behalve dat ik moe ben verder weinig klachten of kwaaltjes. Ben niet bang of zenuwachtig voor de bevalling, ik zie wel hoe het loopt. Ben zo goed als ik kan voorbereid op alle mogelijke scenario's en verder laat ik het over me heen komen. We weten toch niet hoe het zal lopen. Alles is verder klaar...dus komt de bevalling morgen op gang? Prima! En als het pas over 4.5 week is...ook goed! Ons kind komt vanzelf een keer ter wereld, linksom of rechtsom. 😊

3 jaar geleden

Ik zei ook al.. opeens wordt het werkelijkheid 😊😂 heel spannend allemaal

3 jaar geleden

Reactie op LauraHM85

Hier 37+2 en ben het zwanger zijn nog niet zat. Vermaak me prima, zo in mij ...
Hier precies hetzelfde 🙏

3 jaar geleden

Ik keek er met mijn eerste heel erg naar uit. Ik was zó benieuwd hoe het zou zijn en zou voelen om te bevallen. Ook kon ik makkelijk naar bevallingen kijken en ander mans verhalen aanhoren omdat ik weet dat iedereen anders is en wij allemaal een hele andere bevalling ervaren. Maar nu... ben ik na 7 jaar, in verwachting van ons tweede kindje (vandaag 38 weken) en omdat ik weet wat mij te wachten staat, vind ik het nu juist wel heel spannend 🙈 Zó benieuwd hoe het deze keer zal gaan, maar vooral ook erg nieuwsgierig naar onze kleine meid.

3 jaar geleden

Vandaag precies 38 weken. En toch wel het besef dat het nu elk moment kan geboren. Inmiddels al meer dan een week last van voorweeen. Denk dat ik het pas echt geloof als ik verga van de pijn of mijn vliezen zijn gebroken. Totaal niet zenuwachtig maar juist zo ontzettend nieuwsgierig naar dat kleine mannetje. Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en naar mijn moeder te gaan. De dagen lijken wel 10x langer te duren als ik alleen thuis zit.

3 jaar geleden

Hi, ik ben 37+5 en kijk erg uit naar haar komst, ons 1e kindje. Zo lang gehoopt en zo dankbaar dat het is gelukt! Wat mij betreft mag ze komen. Het duurt nog zo lang voor mijn gevoel...ik krijg op 3 aug een ks. Wel af en toe wat menstruatiekrampjes en harde buiken, maar geen tekenen dat de bevalling zich aandient...ik vind het ook super spannend..hoe zal het gaan? Kan ik het allemaal wel? Slaap al weken slecht..zucht..geduld😊

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Had ik vorige week opeens dat het nu toch wel echt is en heel dichtbij terwijl ik daarvoor niet kon wachten. Nu 37+1 En iedereen die nu zegt dat ik me moet voorbereiden op de extra 2 weken overtijd (iedereen dus) kan ik nu wel schieten. Ik vind het beangstigend dat het elk moment nu kan gebeuren maar ik ben ook zo onrustig om de gedachten dat ik gewoon niet weet wanneer het gaat gebeuren en dat ik ongeduldig ben over hoe het is om hem eindelijk te zien. Mijn gevoelens vliegen dus alle kanten op.

3 jaar geleden

Morgen 38 weken. Over iets meer dan een week de geplande keizersnede. Ben eigenlijk heel kalm en heb er zin in, maar ineens vliegt het mij ook naar de strot 😂 Dat ik denk oh men die 9 maanden zijn nu al voorbij, hoe ziet onze zoon eruit etc etc. Morgen laatste controle verloskundige en naar anesthesist voor de keizersnede, dus ja het is allemaal heel realistisch nu..