15 Reacties

3 jaar geleden

Jaa zijn waarschijnlijk indalingsweeen, heb er zelf ook erg last van en bij de eerste zwangerschap van mijn dochter ook erg last van gehad! Soms ook hele erge steken!

3 jaar geleden

Kunnen voorweeën zijn of indalings weeën. Hopelijk zet het door 🤗

3 jaar geleden

Hier ook 37,5 vandaag 🤗, heb sinds vorig week hetzelfde! Vermoeiend en pijnlijk is die buikpijn...baby is Al weken ingedaald en zit stevig in mijn bekken . Baby beweegt goed (als hij/zij zich uitstrekt is dat ook zo zo pijnlijk) dus ik ga ervanuit dat het goed zit en dat de pijn inderdaad voorweëen zijn . Pooh baby mag nu echt komen hoor! @Annejo nog even volhouden 🙃👶🏼🎉

3 jaar geleden

Ik ben 36+2 en had ook veel pijn in onderbuik, zonder dat er enig ritme in zat. Blijkt een blaasontsteking te zijn.

3 jaar geleden

Heb sinds 30 weken last van menstruatiepijn, hoge buikpijn en rugpijn. Volgens de gynaecoloog kunnen het zowel indalings als voorweeën zijn. Gezellig al 2 weken van dat 😅 je bent er bijna nog eventjes! 👍

3 jaar geleden

34+3 en sinds enkele dagen enorme pijnlijke steken in mijn lies, maar ook menstruatieklachten. Enorme hoofdpijn, pijnlijke druk op de buik, chagrijnig. Ik kan veel hebben, maar de hoofdpijn is nog erger dan de buikpijn

3 jaar geleden

Voorweeën las ik op internet, voelt zelfde als menstruatiepijn

3 jaar geleden

Reactie op Marcia81

34+3 en sinds enkele dagen enorme pijnlijke steken in mijn lies, maar ook m ...
Wat vervelend! Ik wil je niet ongerust maken, maar zou bij de combi hoofdpijn en druk op de buik je vk bellen. Staat bij mij op mijn lijstje dat ik altijd, ook in t weekend moet bellen ;)

3 jaar geleden

Reactie op Goudklompje

Wat vervelend! Ik wil je niet ongerust maken, maar zou bij de combi hoofdpi ...
Ga ik straks ook zeker doen, het zakt nu wel af. Ik ben afgelopen tijd al paar keer in zh geweest voor controle ivm verdenking op vergiftiging. Telkens niks, ik kijk het aan tot 12 uur en dan bel ik er maar weer heen.

3 jaar geleden

Ik ben vandaag 37 weken en sinds 1,5 week heb ik hier ook last van. De ene keer meer dan de andere keer. De kleine is al ingedaald, dus ik denk dat het voorweeën zijn. Hoort er allemaal bij :) de laatste loodjes💪💪 Wij kunnen dit!

3 jaar geleden

Ik ben 35 weken en 1 dag en heb dit al 2 dagen pijn in de buik alsof ik ongesteld ben😟

3 jaar geleden

Misschien voorweeen?

3 jaar geleden

Kan je ook last hebben van je rug door voorweeen?

3 jaar geleden

Bedankt allemaal.voor jullie antwoord. Ik heb het nog steeds af en toe. Maar het is wel minder geworden nu ik een beetje rust ook overdag pak.

3 jaar geleden

Reactie op Angelique15515

Kan je ook last hebben van je rug door voorweeen?
Ja